jeroen2201 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 hallo ik ben van plan om een playstartion 3 te kopen ik heb geen grote tv, maar wel een groot beeldscherm voor de computer nu is de vraag kan ik de playstatuion aan sluiten op het computer beeldscherm, ik heb een samsung syncmaster 206BW. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als daar een hdmi aansluiting opzit kan je het rechtstreeks doen. Als er alleen DVI opzit dan moet het met een HDMI naar DVI kabel. En als er alleen VGA opzit dan moet je ook nog een DVI naar VGA plug hebben. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) ja dat is wel mogelijk. er zit een DVI ingang op je PC-monitor. dus moet je een verloopstukje kopen HDMI>DVI en dan moet je met de Rode & Witte AV kabel. die uit je PS3 komt op je boxen aansluiten. daar zij ook adaptertjes voor. die Van AV>>3.5 mm jack gaan zoals deze: Bewerkt: 24 april 2008 door osmgek11 Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ja dat is wel mogelijk. er zit een DVI ingang op je PC-monitor. dus moet je een verloopstukje kopen HDMI>DVIen dan moet je met de Rode & Witte AV kabel. die uit je PS3 komt op je boxen aansluiten. daar zij ook adaptertjes voor. die Van AV>>3.5 mm jack gaan zoals deze: Als je boxjes hebt van logitech heb je vaak al een (rood-wit)->(groen) stekker meegelevert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.