Jump to content

mulitiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

een vriend van mij heeft GTA sa op de ps2 hij heeft van iemand gehoort dat die online kan die zegt steek de netwerkkabel er in en kijk in het hoofd menu en er staat ergens online is dit waar of is dit een leugen ?

Geplaatst:

Met de PS2-versie van dit spel kun je geen online-multiplayer doen. Wel kun je de normale-multiplayer doen waarbij je maar enkele spellen hebt. Als je desnoods online wil raad ik je aan om het spel voor de pc te kopen. Het kost een kleine 20 euro en je kan er veel meer mee.

Geplaatst:

Jawel, je kan kiezen tussen SA:MP of MTA:SA.

Bij SA:MP kan je in geheel San Andreas freeroamen, stunten, RPG-en en dergelijke.

Met MTA kan je kiezen tussen MTA:SA:Race(racen dus) of MTA:SA:DM. Bij die laatste heb je veel goed uitgewerkte spellen, zoals Capture The Flag, Team Deathmatch enzoverder. MTA:SA:Race is NIET mogelijk als je WIndows Vista hebt. MTA:SA:DM kan je wel met vista!

Vorr een iets uitgebreidere informatie en hulp kan je altijd naar het aparte onderedeel MultiPLayer Mods gaan hier in dit forum!

:cya:

Geplaatst:

Bij SA:MP kan je in geheel San Andreas freeroamen, stunten, RPG-en en dergelijke.

Met MTA kan je kiezen tussen MTA:SA:Race(racen dus) of MTA:SA:DM. Bij die laatste heb je veel goed uitgewerkte spellen, zoals Capture The Flag, Team Deathmatch enzoverder. MTA:SA:Race is NIET mogelijk als je WIndows Vista hebt. MTA:SA:DM kan je wel met vista!

Vorr een iets uitgebreidere informatie en hulp kan je altijd naar het aparte onderedeel MultiPLayer Mods gaan hier in dit forum!

dan heb ik pech want ik heb vista

Geplaatst:

Dat hoeft niet, want je kan wel Multi Theft Auto: San Andreas: Death Match spelen op Vista. Alleen MTA:SA:Race kan niet op Vista worden gespeelt. Ook kan je met SA-MP gewoon op Vista spelen.

Geplaatst:

Dat hoeft niet, want je kan wel Multi Theft Auto: San Andreas: Death Match spelen op Vista. Alleen MTA:SA:Race kan niet op Vista worden gespeelt. Ook kan je met SA-MP gewoon op Vista spelen.

Maar met Vista heb je wel de kans oneindige errors te krijgen als je SA-MP speelt..

Een paar vrienden van me hebben dat probleem.

Geplaatst:

Maar met Vista heb je wel de kans oneindige errors te krijgen als je SA-MP speelt..

Een paar vrienden van me hebben dat probleem.

dat had ik dus

Geplaatst:
een vriend van mij heeft GTA sa op de ps2 hij heeft van iemand gehoort dat die online kan die zegt steek de netwerkkabel er in en kijk in het hoofd menu en er staat ergens online is dit waar of is dit een leugen ?

wel normale maar geen online helaas!

Geplaatst:
dat had ik dus

Pas de stress!

Dan moet je gewoon de compatibiliteitsmodus van je SA:MP even op Windows 98/ME (denk ik) zetten. Dan heb je 9 kansen op 10 geen errors meer. De compatibiliteitsmodus kan je veranderen door met je rechtermuisknop op het SA:MP icoontje te klikken en dan naar de 'compatibiliteit' gaan en dan die modus veranderen ion de bovengenoemde.

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand ook een goede link waar je dat kan downloads? ik zal niet weten waar ik dan zal moeten krijgen,

en als je hem op de ps2 wil zetten ? hij leest de (ps2) cd wel op de computer maar daar kan je niks mee (denk ik )

en ik kan de memory card ook niet aan de computer aansluiten ? wie kan mij helpen???? alvast bedankt.

Bewerkt: door DarkRoreiOne
Geplaatst:

:?

Het is in geen geval mogelijk om GTA online te spelen via de PS2! Koop hem op de computer om online te kopen(als je PC geschikt is tenminste)

:?

Het is in geen geval mogelijk om GTA online te spelen via de PS2! Koop hem op de computer om online te kopen(als je PC geschikt is tenminste)

weet u ook hoe je dat doet ? en weet je ook welke pc daar geschikt voor is??

Bewerkt: door DarkRoreiOne

Je loopt naar de winkel, naar een game rek en je pakt het doosje van het rek af. Je loopt naar de balie, rekent afn gaat naar huis, start je computer op en installeert San Andreas...

Je kan SA:MP downloaden van www.sa-mp.com, minimum specs:

1GHz Intel Pentium III of AMD Athlon Processor

256MB of RAM

8x DVD-ROM Drive

3.6 GB vrije schijfruimte voor een minimale installatie

64MB Video Card met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

DirectX 9 compatible Stereo geluidskaart

toetsenbord en muis

Of bedoel je dat niet? :?

(kunnen wat engelse stukjes tussen staan, ben gewend zo te typen)

Bewerkt: door Picaku

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...