RealNL Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) als ik bijv bij me vriend in de auto gazitten crasht met samp-server.exe opeens! dat gebeurt wel vaker als ik een auto spawn soms crasht die dan en soms niet meestal niet maar soms wel.. is daar een anti crash systeem voor? Heb hier voor jullie server info: =========================================================================== [17:16] Server Info: [17:16] [ Players Connected: 2 || Maximum Players: 32 ] [Ratio 0.00 ] [17:16] [ Vehicles: 213 || Models 51 || Players In Vehicle: 1 ] [17:16] [ InCar 0 || OnBike 0 ] [17:16] [ Objects: 0 || Pickups 5 || Gangzones 0] [17:16] [ Admins online 2 ] [17:16] =========================================================================== Bewerkt: 24 april 2008 door RealNL Reageren
Sandra Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Misschien overschrijd je soms het voertuigmodel-limiet (70)?? P.s. Je ratio wordt niet correct weergegeven Reageren
nick5556 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hey, heb je een command om een auto neer te zetten? Want daarmee kan je server ook crashen . Reageren
Juwayri Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Hey,heb je een command om een auto neer te zetten? Want daarmee kan je server ook crashen . Dat kun je dan weer fixen voor als de speler dan een voertuig spawnt dat hij dan automatisch na zoveel tijd weg gaat als hij er niet in zit. Of door iemand meteen in het gespawnde vehicle plaatsen en als hij het gespawnde vehicle dan verlaat dat hij dan automatisch weggaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.