Timotees Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) hallo ik heb net de GTASA radio gedownload van gtagames.nl. ik heb hem geinstaleerd en toen deed hij het nog. ik sluit hem en ik open hem weer, dan staat er alleen maar aan de zeikant van clip #1 03.02 ofzo. dit is te voorkomen door hen opnieuw te instaleeren maar als je hem afsluit doet hij weer zo vaag. is dit normaal? heeft iemand een goeie oplossing? timotees :rolleyes: p.s. hij speelt ze wel nog gewoon af Bewerkt: 10 februari 2005 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Um zal het niet weten. Maar ik heb problemen met de codec als ik ze naar wave exporteer kan ze niet afspelen in media speler.Dus als ieman mij kan helpen ook graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 @ timotees....sorry dat ik je niet kan helpen...probeer hem helemaal te verwijderen en dan opnieuw downloaden misschien dat hij het dan wel doet @ewoud...dan moet je bij google intypen "wav to mp3 converter" dan zet dat programma WAV files om in Mp3 files....en dan kun je ze wel luisteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 @godfatther dat helpt ook niet timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ikkan helemaal niks downloaden van gtagames.nl want dan zegt ie Je bent hier waarschijnlijk omdat je Deeplinkte vanaf een andere server. Dit is niet toegestaan! Plaats gewoon een URL naar GTAgames.nl en zuig niet onze server uit! :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 dat is vaag. ik kon hem gewoon downloaden. al doet hij het niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.