frankyyguy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb op internet zitten zoeken naar informatie over gta IV Daar Kwam ik een filmpje tegen, waar Niko op ''bed'' gaat liggen in een apartement om de game te saven. Weer eens wat anders dan een zwevende icoon of symbool Reageren
js007 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wel tof. Maar als het een illigaal filmpje is mag je het niet vermelden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Zoiets als Bully , Orgineel Reageren
Rullez Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als ik het goed heb was er al gemeld dat je bij GTAIV overal kon saven. Dus dat je niet helemaal naar een savehouse moest. Dus als jij jouw verhaal wil laten klopen post er dan is een bron bij... Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Als ik het goed heb was er al gemeld dat je bij GTAIV overal kon saven. Dus dat je niet helemaal naar een savehouse moest. Dus als jij jouw verhaal wil laten klopen post er dan is een bron bij... De bron is te vinden op gametrailers.com Bewerkt: 24 april 2008 door frankyyguy Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mwah, wel leuk. Alleen maakt het niet veel uit voor mij hoe je opslaat; en als je overal kan saven is het nog beter. Gewoon nog 5 dagen wachten. Reageren
philippe58 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Das bij heel veel games al een leuke vernieuwing maar niet origineel. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vind het een leuk extraatje, het lijkt toch wat realistischer dan in een discette lopen maarja het is en het blijft een spel. Mischien overdreven, maarja ik vind het wel geinig... Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Dat is net als Bully/Canis canem edit ook zo, ''Jimmy'/ De character toch ook zo? of vergis ik me.. (heb een tijdje niet meer gespeeld) Bewerkt: 24 april 2008 door NikoBellic16 Reageren
IronBullet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb op Internet gelezen dat je met je Mobiel kon saven.......... Reageren
innercore Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 na elke missie slaatie zowiso een game content op, dus ik snap het nut er niet van in, voor de zekerheid save ik hem wel altijd eerst in me appartement voordatie down gaat Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb op Internet gelezen dat je met je Mobiel kon saven.......... Wat ik meld is geen leugen. kijk op gametrailers.com Dat je met je mobiel kan saven wist ik niet. Daar heb ik niks over gehoord, maar het is 100% zeker dat je soieso kunt saven door op bed te liggen Reageren
Iscariah Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Dat is net als Bully/Canis canem edit ook zo, ''Jimmy'/ De character toch ook zo? of vergis ik me..(heb een tijdje niet meer gespeeld) Nee... Bij Bully moet je slapen, of je wilt of niet en in GTA IV is het een optie. Bij bully is het trouwens niet om op te slaan. Als je in Bully op wilt slaan, loop je naar een boek toe. Reageren
Giozio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Als ik het goed heb was er al gemeld dat je bij GTAIV overal kon saven. Dus dat je niet helemaal naar een savehouse moest. Dus als jij jouw verhaal wil laten klopen post er dan is een bron bij... Ja dit had ik ook ergens gelezen. GR Giozio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.