steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 na een missie slaat hij zichzelf op. Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Green bron, wel 100% zekerheid dat je dmv van slapen het spel opslaat, geloof je het niet zoek dan maar een paar ingame filmpjes, kom je het vanzelf tegen , later Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Zozo wat een verandering, een echte reden om het spel te halen!!!! Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt. JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT? IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt. JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT? IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT?IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR Hmmm, voor dat geld kan je Rockstar opkopen en het spel aanpassen *rekent verder* Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Tuurlijk is het hetzelfde, download is gewoon de game hoor. Alleen dan zonder CDtje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.