Rullez Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ik heb weer is iets geprobeerd. Bewerkt: 24 april 2008 door Rullez Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik vind hem niet echt mooi: render : is er niet. 0 border : is er ook niet. 0 text : niks mee gedaan. 4 effecten : gaat wel/mooi 7 gemiddeld 2.2 niet echt goed dus Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) ik vind hem niet echt mooi:render : is er niet. 0 border : is er ook niet. 0 text : niks mee gedaan. 4 effecten : gaat wel/mooi 7 gemiddeld 2.2 niet echt goed dus Jij wil daarmee dus aangeven dat een render en border verplicht zijn om een plaatje mooi te maken? Vind ik dus niet, ik vind dit een tof plaatje. Jammer van de tekst dat je die niet zo goed ziet en met het plaatje zelf had je wel een beetje mogen spelen met de effecten, maar ik vind dit wel een 7,5/8 waard. Bewerkt: 24 april 2008 door RealMasterRik Reageren
Rullez Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik vind hem niet echt mooi:render : is er niet. 0 border : is er ook niet. 0 text : niks mee gedaan. 4 effecten : gaat wel/mooi 7 gemiddeld 2.2 niet echt goed dus Sorry dat ik het zeg hoor, maar een border zit er zeker wel omheen. En dan nog over dat punt dat er geen render in zit. In zoveel signatures zitten geen renders. Zijn die andere signatures dan ook gelijk slecht... Dan nog over mijn cijfer ik heb het net nog is opnieuw berkend. Ik krijg volgens jou rate geen 2.5, maar een 2.75. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Leuk blur effect en mooie stock, tekst is wel wat simpel en de r is aardig donker. Probeer wat meer effect toe te voegen aan je signatures . Rate: 7.0 @ Forumrunner: Niet alles draaid om een render, border en tekst, het is vooral het algehele wat telt en welke afbeelding je gebruikt en welke effecten je er aan toevoegd, hoeveel effecten je er aan toevoegd enzo. als ik je rate zou raten zou ik je hetzelfde cijfer geven dan wat je Rullez hebt gegeven Reageren
Hackman Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik vind de sig mooi alleen toch een beetje saai... Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet echt weg bent van racespellen, dus het ligt aan mij en ik zal je cijfer niet gaan verminderen daardoor... Die Blur bij de auto vind ik heel mooi gedaan... De border is simpel maar goed in deze signature... Het enige minpuntje is de tekst... De tekst is moeilijk te zien omdat hij zwart is... Misschien wit met een zwarte border, in iedere geval: Besteed er wat meer werk aan... Ik geef je sig in totaal een 9!! Verder veel succes met PS Reageren
Arthis Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Een mooie sig, Rullez. Ik vind het effect achter de auto mooi gedaan, zo lijkt het echt alsof de auto door de straten scheurt. Ik vind dat je een mooie afbeelding uitgekozen hebt voor de signature. De border ziet er ook goed uit Het font is redelijk standaard, maar het past goed bij deze sig, al vind ik wel dat het vanaf 'driver' een beetje pixelig word. volgens mij heb je een gradient over de letters gegooid, dat vind ik in deze sig niet zo heel goed staan Volgens mij heb je er niet heel veel aan gedaan, en dat vind ik persoonlijk vaak het probleem met stocks: je kunt er niet zo veel mee Al met al ziet het er netjes uit, Rullez Bewerkt: 25 april 2008 door Arthis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.