skill warrior Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) er is 1 filmpje onli ik geef geen site omdat de regels, maar check youtube Bewerkt: 24 april 2008 door skill warrior
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Kijk eens boven aan het topic: Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal! - dus geen links naar illegale GTA4 downloads. - dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Lees al onze forum regels
IV trailer Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Met zelfgemaakte filpmjes word ook zelfgemaakt door een ander bedoelt. Ik zou de link dus maar snel weer weghalen als ik jouw was. @hieronder: Per ongeluk toch gespoilt voor mezelf. Jammer dat ik zwijgplicht heb over de getoonde beelden. Bewerkt: 24 april 2008 door IV trailer
js007 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als je dat eene filmpje bedoelt die nu verwijdert is van you tube.
freestyla Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Op you tube zal je er geen vinden zo goed als allemaal direkt verwijderd met als uitleg copyright take 2 . Na you tube hebben ze nog een tijd op shacknews maar deze hebben ze ook al verwijderd rockstar doet zijn best. Een beetje nutteloos vind ik vele hebben ze al gezien (ik ook) en ze zullen wel blijven opduiken !
studio dewolf Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb gisteren die video gezien en daarna is hij verwijderd.
bobbas7 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 is het ook verboden om links via pm te sturen? aangezien ik er 1 weet waar iemand nu live speelt.....
gta_rulez Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Die weet ik ook wel. ... Staat ook gewoon ergens anders op het forum dus don't blame only me. Bewerkt: 24 april 2008 door GTA-Sheep
NikoBellic16 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Admin/Moderator kan deze topic sluiten het is on nodig om deze topic te maken. dus ik weet zeker dat je topic gesloten word.
thagtaking Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Admin/Moderator kan deze topic sluiten het is on nodig om deze topic te maken. dus ik weet zeker dat je topic gesloten word. wat zeiken jullie? dit is toch vet
bobbas7 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Die weet ik ook wel. ... Staat ook gewoon ergens anders op het forum dus don't blame only me. ooh oke, ik ben gestopt met kijken,wil het niet voormezelf verpesten
Digi-Djeff Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Admin/Moderator kan deze topic sluiten het is on nodig om deze topic te maken. dus ik weet zeker dat je topic gesloten word. wat zeiken jullie? dit is toch vet IEDEREEN DIE EEN LINK WIL NAAR HET GTA IV FOOTAGE MOET ME EEN PB STUREN!!! Wat wij zeiken? Als jij wilt dat gtagames sappige nieuwtjes van alle nieuwe GTA games toegestuurd krijgt, moet gtagames wel een goede band hebben met Rockstar/TakeTwo. Als we hier naar filmpjes gaan linken met gameplay van GTA IV kan Rockstar dat niet waarderen en zal Rockstar hier ook niet sappige nieuwtjes naartoe sturen
js007 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb nog een beetje gezocht op you tube en al de filmpjes zijn nu gesloten van gta4 zelfs de nieuwe. Ik wacht toch liever op gta4 zelf ik was toch te laat voor de filmpjes
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Lezen wat er bovenin dit subforum staat, is moeilijk, he?
Recommended Posts