Jump to content

GTA IV ingame fotage


skill warrior

Recommended Posts

Kijk eens boven aan het topic:

Op ons forum is het niet toegestaan om illegaal materiaal te posten of te linken naar illegaal materiaal!

- dus geen links naar illegale GTA4 downloads.

- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is.

- dus geen gelekte filmpjes!

Lees al onze forum regels

Link to comment
Delen op andere websites

Met zelfgemaakte filpmjes word ook zelfgemaakt door een ander bedoelt. :cab:

Ik zou de link dus maar snel weer weghalen als ik jouw was.

@hieronder: Per ongeluk toch gespoilt voor mezelf. :7 Jammer dat ik zwijgplicht heb over de getoonde beelden. :sst:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Op you tube zal je er geen vinden zo goed als allemaal direkt verwijderd met als uitleg copyright take 2 .

Na you tube hebben ze nog een tijd op shacknews maar deze hebben ze ook al verwijderd rockstar doet zijn best.

Een beetje nutteloos vind ik vele hebben ze al gezien (ik ook) en ze zullen wel blijven opduiken !

Link to comment
Delen op andere websites

Admin/Moderator kan deze topic sluiten het is on nodig om deze topic te maken. dus ik weet zeker dat je topic gesloten word. :slotje:

wat zeiken jullie? dit is toch vet

IEDEREEN DIE EEN LINK WIL NAAR HET GTA IV FOOTAGE MOET ME EEN PB STUREN!!!

Wat wij zeiken? Als jij wilt dat gtagames sappige nieuwtjes van alle nieuwe GTA games toegestuurd krijgt, moet gtagames wel een goede band hebben met Rockstar/TakeTwo. Als we hier naar filmpjes gaan linken met gameplay van GTA IV kan Rockstar dat niet waarderen en zal Rockstar hier ook niet sappige nieuwtjes naartoe sturen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een beetje gezocht op you tube en al de filmpjes zijn nu gesloten van gta4 zelfs de nieuwe. :Y

Ik wacht toch liever op gta4 :dans: zelf ik was toch te laat voor de filmpjes :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...