Jump to content

Skills

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Kon zo snel het antwoord niet vinden, maar worden je (driving, swimming etc. ) skills weer beter zodra je het spel langer speelt? Dit wil ik vooral weten omdat veel mensen zeuren over dat het niet te besturen is etc. wellicht ligt het hieraan... Het maakte bij GTA SA namelijk wel uit.

Bedankt!

Bewerkt: door loerelau
Geplaatst:

het is al bekend dat je alleen kleding kan kopen en naar de kapper kan gaan en dat je geen skills meer hebt.

Geplaatst:
Geen idee, vond dat ook niet echt een leuke toevoeging van het spel

Ik vond het geweldig bij GTA: SA bijvoorbeeld als je een hoge skill hebt met bepaalde

wapens kon je sneller en nauwkeuriger schieten en soms ook 2 wapens dragen!

Ik weet niet of ze erin zitten maar ik denk wel! :Y

Geplaatst:
Ik vind het geen echte toevoeging aan het spel.

Ciao :cya:

Wat niet?

En swimming idderdaad is idderdaad als skill weg gelaten omdat je niet kon duiken.

Maarja ik hoop dat je twin guns dragen. 2 wapens dus.

Geplaatst: (bewerkt)

gelukkig geen skills meer. Vond het eerder een last dan een toevoeging.. Was je fijn aant cruisen en dan moest je weer gaan eten omdat je in 1 dag meer als de helft afvalt :S :duh: Maja de skills voor rijden en zwemmen enzo waren wel leuk. Had je toch een HEEEEL klein beetje RPG gevoel in gta mer het was slecht uitgewerkt helaas

Bewerkt: door ReVeRt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...