Jump to content

N.O.E

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

N.O.E. wordt vaak opgevat als een lastige missie. Maar dat is tie toch niet. Het belangrijkste is dat je de juiste route vliegt. Met wat vliegervaring zal het al helemaal makkelijk gaan. De beste manier om te vliegen is via het water. Dan hoef je niet langs bomen e.d. Hierdoor moet je meestal stijgen met je vliegtuig waardoor er van die rakketten achter je aan komen. Het gedeelte bij Angel Pine is een lastige. Je moet hier snel handelen; vlieg snel omhoog naar de corona en zorg ervoor dat je weer snel bent gedaald.

Meer valt er niet over te zeggen. Op wikiGTA kun je ook nog even een kaart voor de route over water vinden. Dit is de makkelijkste weg, als je deze rustig volgt zal het ongetwijfeld wel lukken.

Als je over de PC versie beschikt kun je natuurlijk nog een savegame aanvraag doen in het daarvoor bestemd subforum. Ik wens je nog veel succes! :tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
  • 2 weken later...
Geplaatst:
De missie is makkelijk in de helft van de tijd te doen, je moet je niet druk maken om de tijd. Succes :7

bedankt :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Deze missie vond ik ook altijd lastig , ik ben er zelfs nog nooit voorbij gekomen in la die jaren :N

Ik was toen eerst helemaal blij dat ik de missies van Zero had gehaald komt er nog een rot missie achter aan :7

Ik vind SA echt het mooiste GTA spel , en ik vind het jammer dat ik die niet kon uitspelen ( verder heb ik tot nu toe alle gta's 100% uitgespeelt :Y )

Bewerkt: door Johan112
Geplaatst:

Ik vond hem nie moeilijk, ben maar 2x tegen een rots aangevlogen, maar dat kwam omdat het midden in de nacht was.

En als een raket op je afkomt, ga snel een andere kant op, dat helpt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...