Mynameisjeff Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik heb laaste tijd probleem met internet verbinding internet doet het dan niet er staat dan ip adres ongeldig ik doe stekker uit trekke van modem maar dan kan ik weer inter net maar dag er na gebeurt het zelfde het is al 3 x gebeurt is iets met modem of?? wat moet ik doen moet ik belle naar @home daar is me inter net abbo of hoe moet ik dat zeggen Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Heb je meerdere pc's bij je thuis? Zo ja, kijk eens of die ook internetproblemen hebben. Als dat het geval is, kan het inderdaad het geval zijn dat je modem kapot is. Bellen naar je provider kan ook, misschien ligt het aan je internetverbinding buiten je modem. Maar kijk eerst of er bij andere pc's ook problemen zijn, anders ligt het aan je eigen pc of internetkabel. Succes! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik heb maar 1 pc Reageren
The Wizard Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je moet gewoon even naar home bellen en je probleem vertellen dan helpen ze je wel. Gewoon zeggen dat je internet weg valt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je moet gewoon even naar home bellen en je probleem vertellen dan helpen ze je wel. Gewoon zeggen dat je internet weg valt Ik heb dit ook gehad. Ook wij hebben @Home als Provider. De laatste tijd liggen ze er regelmatig uit 'zeggen ze'. Het helpt niet wanneer je ze belt, want ook zij hebben over het algemeen niet al te snuggere telefooniste's. Mocht je het bericht krijgen dat je IP ongeldig is, dan herstart je de pc gewoon. Meestal is het dan weer verholpen. PC's zijn zo af en toe erg vreemde wezens. De ene keer schijnt het IP niet te kloppen, herstart je hem opnieuw vind hij hem weer wel. Ik snap er zelf ook geen snars van, maar het schijnt toch gewoon te werken. Na een tijdje wordt het vanzelf minder. Ik heb het erg vaak gehad, maar de laatste tijd niet meer. Succes! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 tnks voor de info Reageren
Dieko Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 ik heb dat ook elke keer als je die kastje hebt waar die kabels inzitten moet je de stekker eruit halen en dan weer erin doen Reageren
The Wizard Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik heb dat ook elke keer als je die kastje hebt waar die kabels inzitten moet je de stekker eruit halen en dan weer erin doen Heb jij het ook over athome kun je dat ook even vertellen. Reageren
Vinewood Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik heb dat ook elke keer als je die kastje hebt waar die kabels inzitten moet je de stekker eruit halen en dan weer erin doen Heb jij het ook over athome kun je dat ook even vertellen. Ik heb Casema. En mijn verbinding valt ook regelmatig weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.