Jump to content

Zwemmen is mogelijk, maar zou dat ook ''onder'' water kunnen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vernomen dat je in gta IV weer kunt zwemmen (had ik ook niet anders verwacht :D),

Zou dat ook ''onder'' water kunnen?

Geplaatst:
Je kan niet onder waterzwemmen

Nou dit is snel behandeld het zit er inderdaad in is al bevestigd... :Y

Geplaatst:
:slotje:

Jij kan geen topics sluiten hoor :7. Maar in GTA SA kon het wel, jammer dat het hier niet kan. 1 tegenvaller :engel:

Geplaatst:
Ik heb vernomen dat je in gta IV weer kunt zwemmen (had ik ook niet anders verwacht :D),

Zou dat ook ''onder'' water kunnen?

Wat is het punt van duiken?

in new york kan je niks beters verzinnen? :puh:

Geplaatst:
Ik vind het nu niet echt een doel om midden in Liberty City (New York) even te gaan duiken? ;)

Auto sleutel laten vallen? :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het nu niet echt een doel om midden in Liberty City (New York) even te gaan duiken? ;)

Heerlijk toch :schater: Lekker duiken in water met olie resten en dooie kwallen :engel:

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

En wat als je van een heel hoog gebouw springt, of vanaf de brug in het water kom je dan niet onderwater? lijkt me wel ik denk dat de camera positie dan niet onderwater komt. ^_^

Geplaatst:
En wat als je van een heel hoog gebouw springt, of vanaf de brug in het water kom je dan niet onderwater? lijkt me wel ik denk dat de camera positie dan niet onderwater komt. ^_^

Ja dat vraag ik me ook af

Als je hoog van een helicopter eruit spring en in het water kom dan moet je toch wel gedoken hebben?

Geplaatst:

als jij van de duikplank af jumpt en plat op de buik/rug terecht komt heb je zeker last ervan. Wat denk je dat hij vanaf een helikopter met een minimale snelheid van 30km p. u. (het forum kennende 100 km p. u.) en er dan uit jumpt? Ik denk dat hij dan knock out is.

Geplaatst: (bewerkt)
:slotje:

Doe is normaal met die slotjes man

Word er nou gek van...

Ontopic:

Onder water zwemmen was wel lachen maar had je niet echt veel aan bij San Andreas :puh:

Bewerkt: door Romal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...