the max Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 , maar is net gezien in een van de filmpjes van de mensen die hem al hebben. was het al bekend, sluit dan maar Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Was al bekend dat ze erin zaten. Alleen deze keer kan je ze niet gebruiken om de politie van je af te schudden, maar alleen om je auto een beetje te customizen . Reageren
sven311 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 , maar is net gezien in een van de filmpjes van de mensen die hem al hebben.was het al bekend, sluit dan maar Nice,ik wist het nog niet ,is wel leuk! Maar:hoe kunnen mensen gta4 nu al hebben (ik heb ook al in-game filmpjes gezien) hoe kan dat nou? voor 29 april? grts Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 voor (omgebouwde) xbox is gtaIV illegaal op internet te vinden Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als je goed had gekeken naar de kaarten (die onlangs uitgelekt waren) stond er bij de legenda ook Pay 'n Spray. Ik denk wel waarom ze het er in hebben gezet. Het is handig als je auto bijna kapot is, waarom niet meer de politie afschudden met een nieuw lakje? Dat is niet realistisch. Ik vind het wel tof dat ze het er in gelaten hebben. Maar één of andere maffe garage rasta man had me leuker geleken, maar ach, je kan niet alles hebben. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 je kan er nog steeds de politie mee weghalen, tijd verstrijkt 3 uur en de politie is ook weg. Reageren
IronBullet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Dan kun je je wagens dus wel weeer tunen. Reageren
the max Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 je kan er nog steeds de politie mee weghalen, tijd verstrijkt 3 uur en de politie is ook weg. idd, dat stond ook bij de beschriving in de rechterbovenhoek Reageren
joppie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Dan kun je je wagens dus wel weeer tunen. Bij de Pay 'n Spray kun je je auto laten maken. Maar je kan denk/hoop ik ook je auto tunen ergens. Reageren
mattetoet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 kga de pay en spray wel missen denk ik Reageren
Hayte Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ehh mattetoet? hoe kan je iets missen wat niet weg is? als je nameljk naar boven scrold, zie je dat hij er wel is... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) kga de pay en spray wel missen denk ik ?? Ze zeggen net dat er een pay 'n spray si in GTA IV Hoe kan jij hem gaan missen dan EDIT: Hayte is me voor Bewerkt: 24 april 2008 door repbon Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) kga de pay en spray wel missen denk ik Lezen is moeilijk hé Ontopic: Verder doet Pay 'n Spray mij weinig. Als me wagen kappot is steel ik wel een andere Bewerkt: 24 april 2008 door Digi-Djeff Reageren
joppie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat 'k de Pay 'n Spray niet eens had gemist... kom er in SA vrijwel nooit. Bewerkt: 24 april 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.