mattetoet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Reageren
Hayte Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 en als je alsnog naar boven scrolt zie je dat je misschien wel de politie er mee kwijt kan raken... Reageren
joppie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus. Reageren
mattetoet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus. nee want nu is het een carwash... Reageren
the max Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus. nee want nu is het een carwash... nee, in de live stream van swiftor van gta 4, zag je toch echt duidelijk dat het nog steeds een pay 'n spray was, en als je erin ging de tijd 3 zou verstrijken en dat de politie weg zou zijn Reageren
wtc Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 voor (omgebouwde) xbox is gtaIV illegaal op internet te vinden hoe omgebouwd dan? Reageren
oostzaan Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ze vonden het toch niet realisties genoeg ofzo? Reageren
Giozio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Fijn dat het er weer in zit, maar ik hoor mensen zeggen dat je auto misschien weer kon tunen. Maar het is toch al bekent dat je geen auto´s kan tunen. GR Giozio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.