Jump to content

Wat is dit nu ? ? ?

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NikoBellic16

5

• bernt

3

• 7nightwing7

3

• Alchemy

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

hoe kom je daar nou weer aan.

ALs het waar zou zijn zou het wel op de frontpage staan van GTAgames..

maar denk wel dat het een Hoax is.

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:

Als het echt is mag ik hopen dat consoleshop.nl het ook gelijk gaat verzenden. Ik zit namelijk al aan hun vast.

Ik hoop dus dat het nep is.

Geplaatst: (bewerkt)
nep ,alles wordt gewoon dinsdag verkocht.

Kan iemand voor mij dit kort samenvatten?

Bewerkt: door NikoBellic16
Geplaatst:

Het komt erop neer dat rockstar intertoys toestemming geeft gta4 per direct te verkopen. Dit omdat met alle gelekte versies de realese datum realitstisch gezien niet meer haalbaar zal zijn.

Geplaatst:
kan iemand het vertalen? mvg bernt vanaf z'n ps3

Iets in de trend van:

Geachte heer,

Zoals u misschien al weet is een exemplaar voor de XBOX-360 uitgelekt via het internet. U begrijpt dat het onmogenlijk is voor ons om de originele releasedatum aan te houden. Dit zou niet realistisch zijn. Om toch enige controle over de situatie te houden mag de verkoop vanaf vandaag van start gaan.

Daar komt het volgens die brief dan op neer.

Net even gebeld naar mediamarkt, ik deed mijn verhaal over deze brief. Ik kreeg het volgende antwoord: "Ja, die konden wel al" Blijkbaar dus nep.

Geplaatst:

Er staat gewoon dat GTAIV gelekt is en dat sommige verkopers dan maar hebben beslist om de DVD'tjes ook al te verkopen, waarop T2 antwoord dat iedereen dit meteen mag doen!

Dit is duidelijk nep... :D

Geplaatst:
kan iemand het vertalen?
Kan iemand voor mij dit kort samenvatten?

Het is in feite gewoon een brief waarin een medewerker van Take-Two Interactive duidelijk maakt dat de game al verkocht mag worden. Het komt door de omstandigheden die zich voor hebben gedaan zoals de download die verspreid is.

Zelf is het vermoedelijk een fake brief, door niemand bevestigt. Nog Rockstar, nog Take-Two.

Geplaatst:

zoals velen van jullie gehoord hebben is GTA IV gisteren gelekt op het internet. direct na dit gebeuren. hebben sommige winkels besloten om GTA IV te gaan verkopen.

Onze staf heeft de situatie even bekeken en is tot de conclusie gekomen dat het niet realistisch meer is om tot de orginele release dag te wachten,

om de situatie onder controle te krijgen hebben we besloten dat het spel met onmiddelijke ingang verkocht mag worden!

mvg R* bla bla bla

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...