Jump to content

Wat is dit nu ? ? ?


7nightwing7

Recommended Posts

Ik denk dit (weet niet zeker):

Beste intertoys?

Zoals jullie weten hebben wij gemerkt dat Grand theft auto is uitgelekt,

nu zijn winkels een kopie aan het maken en ze zitten te verkopen

dus de release datum wordt veranderd.

NIET BOOS WORDEN IK KAN HET MIS HEBBEN. :duh:

Bewerkt: door NikoBellic16
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NikoBellic16

    5

  • bernt

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Alchemy

    3

Top Posters In This Topic

zoals je al weet is gisteren gta 4 gelekt op het internet. daarna hebben verschillende gamewinkels beslist om illegale kopies van het spel te verkopen. onze staf heeft de situatie geevaloueeerd en is tot de conclusie gekomen dat het niet realistisch is zich aan de orgiginele realeasedatum te houden.

om de situatie terug onder controle te krijgen hebben we beslist de game nu onmiddelijk te verkopen

dit is de exacte vertaling

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

zoals velen van jullie gehoord hebben is GTA IV gisteren gelekt op het internet. direct na dit gebeuren. hebben sommige winkels besloten om GTA IV te gaan verkopen.

Onze staf heeft de situatie even bekeken en is tot de conclusie gekomen dat het niet realistisch meer is om tot de orginele release dag te wachten,

om de situatie onder controle te krijgen hebben we besloten dat het spel met onmiddelijke ingang verkocht mag worden!

mvg R* bla bla bla

ik merk het wel , als de game eerder in mijn brievebus ligt .

Link to comment
Delen op andere websites

elk spel lekt 1 week uit voordatie uitkomt, is altijd al zo geweest bij de spellen die ik wil, want er zijn ook valse review companies die mogen dan van R* een zegmaar een volledig spel van hun uittesten binnen 3 dagen bijvoorbeeld, en dan lekken hun het uit

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in feite gewoon een brief waarin een medewerker van Take-Two Interactive duidelijk maakt dat de game al verkocht mag worden. Het komt door de omstandigheden die zich voor hebben gedaan zoals de download die verspreid is.

Zelf is het vermoedelijk een fake brief, door niemand bevestigt. Nog Rockstar, nog Take-Two.

Ik kan wel bevestigen dat het een fake is hoor, het is namelijk gewoon een grapje van fok.nl.

Check

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahahah fok.nl heeft een grap gedaan

ik weet niet wie fok.nl zei maar hij heeft de waarheid gesproken het is fake.

ik zou zeggen goeie fake brief. maar het is nep een domme grap van fok.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in feite gewoon een brief waarin een medewerker van Take-Two Interactive duidelijk maakt dat de game al verkocht mag worden. Het komt door de omstandigheden die zich voor hebben gedaan zoals de download die verspreid is.

Zelf is het vermoedelijk een fake brief, door niemand bevestigt. Nog Rockstar, nog Take-Two.

Ik kan wel bevestigen dat het een fake is hoor, het is namelijk gewoon een grapje van fok.nl.

Check

f*cking Fok forum.. echt weer een grap die ik niet kan waarderen..

niet omdat hij eerder uit moet komen. ik heb nog wel geduld.

Maar ik vind het gewoon weer kinderachtig en dan gaan ze lekker met die brief naar de winkel zeker.. haha losers.

Link to comment
Delen op andere websites

f*cking Fok forum.. echt weer een grap die ik niet kan waarderen..

niet omdat hij eerder uit moet komen. ik heb nog wel geduld.

Maar ik vind het gewoon weer kinderachtig en dan gaan ze lekker met die brief naar de winkel zeker.. haha losers.

Nee de grap is dat het op nieuwssites en fora zoals deze komt en mensen winkels op gaan bellen om te vragen of het klopt, en dat is hen wel uitstekend gelukt. :puh:

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Het is in feite gewoon een brief waarin een medewerker van Take-Two Interactive duidelijk maakt dat de game al verkocht mag worden. Het komt door de omstandigheden die zich voor hebben gedaan zoals de download die verspreid is.

Zelf is het vermoedelijk een fake brief, door niemand bevestigt. Nog Rockstar, nog Take-Two.

Ik kan wel bevestigen dat het een fake is hoor, het is namelijk gewoon een grapje van fok.nl.

Check

f*cking Fok forum.. echt weer een grap die ik niet kan waarderen..

niet omdat hij eerder uit moet komen. ik heb nog wel geduld.

Maar ik vind het gewoon weer kinderachtig en dan gaan ze lekker met die brief naar de winkel zeker.. haha losers.

Precies, heb het net ook gelezen. Stelletje E*kels daarzo :duh: Maar aan de andere kant, wel knap gedaan hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand het vertalen?
Kan iemand voor mij dit kort samenvatten?

Het is in feite gewoon een brief waarin een medewerker van Take-Two Interactive duidelijk maakt dat de game al verkocht mag worden. Het komt door de omstandigheden die zich voor hebben gedaan zoals de download die verspreid is.

Zelf is het vermoedelijk een fake brief, door niemand bevestigt. Nog Rockstar, nog Take-Two.

Dat weet ik het was een grap van een site van fok.nl dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...