js007 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Zoals zoveel al zecht is geweest nep . Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ook al is dit nep. Eigenlijk zou voor Rockstar games dit wel het beste zijn. Want zo beperken ze hun verlies door illegaal te downloaden. Dus warom niet zou ik zeggen ? Reageren
AOSY86 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ook al is dit nep. Eigenlijk zou voor Rockstar games dit wel het beste zijn. Want zo beperken ze hun verlies door illegaal te downloaden. Dus warom niet zou ik zeggen ? Voorbeeld: niet elke filial heeft GTA IV ontvangen, als ze hem nu alvast verkopen dan maken winkels die GTA niet hebben geen winst. En dat is niet eerlijk ? Reageren
Sang Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Makkelijk te bewijzen dat dit een fake is, open de afbeelding maar is in 'Teksteditor' dan staat er bovenaan dit: Adobe Photoshop CS2 Windows Bewerkt: 24 april 2008 door Sangérz Reageren
Iscariah Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 whaha,gelukkig nep. het klinkt mischien een beetje raar maar.. ik wacht nog liever een paar dagjes Yep... Dat klinkt nogal raar! Reageren
Giozio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ja dit is zeker nep. GR Giozio Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 hoe kom je daar nou weer aan.ALs het waar zou zijn zou het wel op de frontpage staan van GTAgames.. maar denk wel dat het een Hoax is. Klopt! Tenminste dat verwacht ik toch maar wie faked nou zo iets? Reageren
ChaosKiller Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Makkelijk te bewijzen dat dit een fake is, open de afbeelding maar is in 'Teksteditor' dan staat er bovenaan dit:Adobe Photoshop CS2 Windows Dit is een hoax maar om jouw punt even onderuit te halen... Brief inscannen, openen met Photoshop CS2 en dan gecomprimeerd opslaan? Klinkt voor mij eigenlijk niet zo vreemd... Reageren
bernt Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 jongens we weten het nu dat het nep is het waren wat gastjes van fok.nl Reageren
TheoBerg Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Brief downloaden, printen, maandag maar ff rondje winkelcentrum, mischien heb ik geluk Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 heel erg fake zeg als het waar zou zijn zou ze het wel naar buiten brengen en dat had ik hem al gehad! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.