Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Nee ik denk niet dat ik daar problemen mee ga krijgen ik ben namelijk 18+++ Bewerkt: 24 april 2008 door repbon Reageren
bernt Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nop mij schatten ze altijd 18/19 in ben zelf 15 Reageren
gtamelle Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Waarom in godsnaam zou ik hier problemen mee krijgen, ik neem gewoon me vader mee ofzo, of me buurjongen Reageren
js007 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mijn ouders spelen graag gta4 . Reageren
joppie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Waarom in godsnaam zou ik hier problemen mee krijgen, ik neem gewoon me vader mee ofzo, of me buurjongen ik heb 3 versies van GTA SA en 1 van VC, nou me ouders werden wel een beetje gek toen ze elke keer meemoesten. @hierboven: haha lache! ik zie me vader nog geen GTA spelen. Bewerkt: 24 april 2008 door joppie Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Ik zelf niet want ik ben 18 Reageren
gtamelle Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Waarom in godsnaam zou ik hier problemen mee krijgen, ik neem gewoon me vader mee ofzo, of me buurjongen ik heb 3 versies van GTA SA en 1 van VC, nou me ouders werden wel een beetje gek toen ze elke keer meemoesten. @hierboven: haha lache! ik zie me vader nog geen GTA spelen. Vraag je Buurjongen, en anders bestel je toch gewoon Reageren
Capodaano Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ben 14, maar die winkel let nooit op leeftijdsshit enzo. En dan nog, me vader is erbij Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Nee de Frs hier verkocht mij eerst ook een spel van 18+ een horror game dus over GTA maak ik me niet zon zorgen. Reageren
Feanor Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 maak ik me absoluut geen zorgen over, krijg alles mee, van sterke drank tot games Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Ik heb me snor laten staan ze moeten wel gelofen dat ik 18+ ben. Nee joh. ik ga met me vader als het moet maarja. Reageren
Earth Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 GTA San Andreas, Saints Row enzovoort koop ik altijd in me eentje of met een maatje. Nooit gezeur. Reageren
-IV- Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Als winkels winst kunnen maken doen ze dat ook! Ze gaan bijna nooit kijken naar je leeftijd of je moest echt al onder de 10 jaar zitten zodat ze het spel niet willen verkopen aan u. (en terecht) Hoe meer spellen winkels kunnen verkopen des te beter, dus de kans is redelijk klein dat je zonder GTA IV naar huis komt. Groetjes Reageren
innercore Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Waarom in godsnaam zou ik hier problemen mee krijgen, ik neem gewoon me vader mee ofzo, of me buurjongen ik heb 3 versies van GTA SA en 1 van VC, nou me ouders werden wel een beetje gek toen ze elke keer meemoesten. @hierboven: haha lache! ik zie me vader nog geen GTA spelen. Mijn pa ligt altijd in een deuk als ik van die groffedingen flik zoals mensen inelkaar trappen of neer knallen, autos stelen, stripclub ga, en iedere keer het zelfde zinnetje "Die spelkompoeters van tegenwoordig" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.