Piccolo Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 denk dat het wel mee zal vallen voor mensen jonger dan 18 de meeste winkels doen niet echt moeilijk Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik ben zelf onder de 13 en ik koop het zelf en nog NOOIT problemen gehad Reageren
The-oracle Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik ben zelf onder de 13 en ik koop het zelf en nog NOOIT problemen gehad slechte winkel dan... Ik ben 16 en bij 18 + games heb ik wel es problemen gehad maar die winkel kent men ouders ook wel en die weet dat ik et wel mag Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik denk dat dit wel mee gaat vallen hoor, Ze zouden het eerder doen bij drank sigaretten dat soort dingen, Heb nog nooit meegemaakt ook al ben ik 23jr toen ik vroeger een spel kocht dat ze gingen vragen of ik wel 16 was.. Maar je weet maar nooit in tweeduizenenacht de regels van tegenwoordig! Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nou, ik weet het niet Toen ik SA wou aanschaffen moest ik ook weer terug, om met me broer het spel te kopen. want ze gingen ouwehoeren over leeftijd dit en dat, maarja tijden zijn veranderd ik krijg nu ook weeeed(terwijl ik 15 ben muawhahha) mee dus nu gaan ze denk ik niet meer zeiken Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Ik ben zelf onder de 13 en ik koop het zelf en nog NOOIT problemen gehad slechte winkel dan... Ik ben 16 en bij 18 + games heb ik wel es problemen gehad maar die winkel kent men ouders ook wel en die weet dat ik et wel mag nee want ik ga lang verschillende winkels Bewerkt: 25 april 2008 door thegtaman Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nou, ik weet het nietToen ik SA wou aanschaffen moest ik ook weer terug, om met me broer het spel te kopen. want ze gingen ouwehoeren over leeftijd dit en dat, maarja tijden zijn veranderd ik krijg nu ook weeeed(terwijl ik 15 ben muawhahha) mee dus nu gaan ze denk ik niet meer zeiken Nu al weed ? Cool GTAIV aanschaffen zal me moeiteloos afgaan. Heb de leeftijd ervoor 30 Mn vriendin zal wel weer boven op de pc kamer gaan chillen als ik onder GTAIV ga spelen. Uiteraart gaat de sound weer volledig via de dolby kit. Ben benieuwd wat mn buren ervan gaan vinden Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 maarja tijden zijn veranderd ik krijg nu ook weeeed(terwijl ik 15 ben muawhahha) mee dus nu gaan ze denk ik niet meer zeiken Weed op je 15e roken is echt super en superstom. Je hersenen zijn nog niet compleet ontwikkeld en invloeden van buitenaf hebben enorme invloed op die ontwikkeling. Aangezien je maar 1 keer opgroeid heb je geen vergelijkingsmateriaal en zal je nooit verschil merken. Maar als je 25 ben zal je je vast en zeker eens over je achterhoofd krabben of je wel slim bezig bent geweest. In die periode zit ik nu, ben ook te vroeg begonnen met blowen en zou er heel veel voor over hebben om dat terug te draaien. Realiseer me goed dat een internet-bericht mij in die tijd geen fuck had uitgemaakt. Voor je eigen bestwil vraag ik je toch: Denk er eens een keer heel helder over na. Stoere vrienden, imago en andere non-argumenten weglaten. Dit is een goedbedoelde tip, good luck!!! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 maarja tijden zijn veranderd ik krijg nu ook weeeed(terwijl ik 15 ben muawhahha) mee dus nu gaan ze denk ik niet meer zeiken Weed op je 15e roken is echt super en superstom. Je hersenen zijn nog niet compleet ontwikkeld en invloeden van buitenaf hebben enorme invloed op die ontwikkeling. Aangezien je maar 1 keer opgroeid heb je geen vergelijkingsmateriaal en zal je nooit verschil merken. Maar als je 25 ben zal je je vast en zeker eens over je achterhoofd krabben of je wel slim bezig bent geweest. In die periode zit ik nu, ben ook te vroeg begonnen met blowen en zou er heel veel voor over hebben om dat terug te draaien. Realiseer me goed dat een internet-bericht mij in die tijd geen fuck had uitgemaakt. Voor je eigen bestwil vraag ik je toch: Denk er eens een keer heel helder over na. Stoere vrienden, imago en andere non-argumenten weglaten. Dit is een goedbedoelde tip, good luck!!! Mooi gesproken, hoop dat hij er iets mee doet. Maar volgens mij vindt de jeugd van nu het gewoon stoer om te kunnen zeggen, kijk kan al weed/sigaretten krijgen. Sterke drank is ook geen probleem. Vindt dat niet echt stoer overkomen. Maar ja, wijsheid komt met de jaren toch ? Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 k ben 15. maar die mensen weten ook wel dat ik 15 ben. mijn broer komt daar ook altijd. wij zijn zeg maar vaste klanten daar. dus ze verkopen gewoon alles aan mij hoor. mijjn vader gaat meestal ook wel mee. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 maarja tijden zijn veranderd ik krijg nu ook weeeed(terwijl ik 15 ben muawhahha) mee dus nu gaan ze denk ik niet meer zeiken Weed op je 15e roken is echt super en superstom. Je hersenen zijn nog niet compleet ontwikkeld en invloeden van buitenaf hebben enorme invloed op die ontwikkeling. Aangezien je maar 1 keer opgroeid heb je geen vergelijkingsmateriaal en zal je nooit verschil merken. Maar als je 25 ben zal je je vast en zeker eens over je achterhoofd krabben of je wel slim bezig bent geweest. In die periode zit ik nu, ben ook te vroeg begonnen met blowen en zou er heel veel voor over hebben om dat terug te draaien. Realiseer me goed dat een internet-bericht mij in die tijd geen fuck had uitgemaakt. Voor je eigen bestwil vraag ik je toch: Denk er eens een keer heel helder over na. Stoere vrienden, imago en andere non-argumenten weglaten. Dit is een goedbedoelde tip, good luck!!! AMEN. Goed gesproken en de absolute waarheid... Nu inderdaad hopen dat hij er iets mee doet... Reageren
Oldskool Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nooit last van gehad. Ben nu 18 gelukkig dus ik mag alles legaal.. En sowieso, via internetbestellen.. Geen sprake van leeftijd. Reageren
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik wou gta san andreas kopen kom ik binnen mag ik gta san andreas hoe oud ben jij vroeg ze toen toen zei ik 18 en toen wou ze mijn identiteitskaart zien pakte ik hem staat er op dat ik 15 was. nou toen stond ik mooi voor schut moest ik die avond er weer heen met mijn vader. dat was in de intertoys. Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 De meeste mensen die GTA IV gaan kopen zijn geen 18+. Dus dit kan voor behoorlijke problemen gaan zorgen als je GTA IV gaat kopen. Niet alle winkels verkopen aan iedereen dus dat is niet zo mooi. Denk je dat jij daar ook problemen mee gaat krijgen ? Kben geen 18+ gewoon online bestellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.