Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Yeey, net Gamemania gebeld en mijn bundel is gewoon om 0:00 op te halen. Hij vertelde mij ook dat ik bericht zou krijgen als ze toch eerder gaan verkopen. Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 als ik hem niet krijg gaat men broer hem wel halen voor me en ze heven altijd spelletjes aan mij met 18+ enzo op het maakt voor hen nx uit, zolang het maar verkoopt! Reageren
nljesse Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Waarom in godsnaam zou ik hier problemen mee krijgen, ik neem gewoon me vader mee ofzo, of me buurjongen ik heb 3 versies van GTA SA en 1 van VC, nou me ouders werden wel een beetje gek toen ze elke keer meemoesten. @hierboven: haha lache! ik zie me vader nog geen GTA spelen. Mijn pa ligt altijd in een deuk als ik van die groffedingen flik zoals mensen inelkaar trappen of neer knallen, autos stelen, stripclub ga, en iedere keer het zelfde zinnetje "Die spelkompoeters van tegenwoordig" zeg mijn ouders bij tonyhawk tantjes der uti of nek gebreken maar bij de frs lette ze der niej op anders de eerste beste die 18 is sleur ik de winkel in en is me pa maar hat wel met de wii dat ze moesten zggn dat ik moest uitkijken :S Bewerkt: 25 april 2008 door nljesse Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 bij de bart shit en de intertoys in hoorn doen ze al moeilijk over de aankoop van gta 1 dus ja ik vindt het gewoon niet kunnen en dat standaard zinnetje 'Haal eerst even je ouders om toestemming te geven anders kunnen je ouders een rechtzaak tegen ons aanspannen' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.