Lampard Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 besten mensen van gta forum ik heb een probleemik een 3 dage gelede sanandreas gekocht en ik had mods der in gezet nou lees ik dat je alleen op v1 kan modde maar ik heb v1 staat bij read me bestand staat V1.00 nou ik had die mods der in geplaats wat doet sanandreas nou blijft die hangen bij et laden weet iemand wat ik moet doen of is der ook een patch van ?? ofso Gr Lampard Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Aangezien je SA 3 dagen geleden gekocht hebt, heb je zeker GTA SA V2.0. Dit probleem is makkelijk te verhelpen door >>deze<< patcher de downloaden en over SA te runnen. Reageren
Lampard Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Aangezien je SA 3 dagen geleden gekocht hebt, heb je zeker GTA SA V2.0. Dit probleem is makkelijk te verhelpen door >>deze<< patcher de downloaden en over SA te runnen. maar wat houd die V1.00 dan in ?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk waarschijnlijk de versie van de readme.. Reageren
Lampard Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk waarschijnlijk de versie van de readme.. ok Thx man Reageren
Lampard Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 die patch wat je me hebt gepaast opent die bij mij als rar bestand wtf moet ik nu doen dan ?? Reageren
joppie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) die patch wat je me hebt gepaast opent die bij mij als rar bestand wtf moet ik nu doen dan ?? Als je geen winrar hebt, even winrar downloaden: hier Als je dit wel hebt openen en open het exe bestand (de patch dus) Bewerkt: 24 april 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.