lkkrbadeentjuh Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Vroeger toen ik hem instaleerde, dan start hij ook op, maar dan tijdens dat ik het spel speelde, viel hij wel eens uit. gisteren wilde ik hem weer in stalleren, en toen had ik alles geinstalleerd, en dan krijg ik het menu en dan staat er Play Gta San Andreas, dus dan druk ik daar op , en doet ie niks. Ken iemand mijn helpe? x Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Vroeger toen ik hem instaleerde, dan start hij ook op, maar dan tijdens dat ik het spel speelde, viel hij wel eens uit.gisteren wilde ik hem weer in stalleren, en toen had ik alles geinstalleerd, en dan krijg ik het menu en dan staat er Play Gta San Andreas, dus dan druk ik daar op , en doet ie niks. Ken iemand mijn helpe? x Voldoen je systeemvereisten wel wat Gta Sa vraagt? Zoja kijk eens op de Cd voor krasjes aangezien ik dit ook heb en nog vaak last van heb dat hij niet goed opstart. Reageren
lkkrbadeentjuh Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Vroeger toen ik hem instaleerde, dan start hij ook op, maar dan tijdens dat ik het spel speelde, viel hij wel eens uit.gisteren wilde ik hem weer in stalleren, en toen had ik alles geinstalleerd, en dan krijg ik het menu en dan staat er Play Gta San Andreas, dus dan druk ik daar op , en doet ie niks. Ken iemand mijn helpe? x Ja en we hebben ook een video kaart enz. Maar gistere.. toen ik vice city speelde, toen was het beeld opene vet groot en hij was niet normaal zoals hij hoorde, dus heb ik het weer met eigenschappen goed gemaakt. en toen deed vice city het ook opene niet, en werd er iets om een video memory gevraagt ,maar die zit er in. en ik dacht misschien ligt het aan de spellen, maarik ging dus net proberen gta 3 te in stalleren en daar werd ook al om een video memory gevraagt. ik weet niet wat er los is. want normaal deden die spelen het wel. Reageren
lkkrbadeentjuh Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Vroeger toen ik hem instaleerde, dan start hij ook op, maar dan tijdens dat ik het spel speelde, viel hij wel eens uit.gisteren wilde ik hem weer in stalleren, en toen had ik alles geinstalleerd, en dan krijg ik het menu en dan staat er Play Gta San Andreas, dus dan druk ik daar op , en doet ie niks. Ken iemand mijn helpe? x En Ja, er zitten een paar krasjes op , maar die zie je alleen als je de cd in het licht houd. ik weet niet hoe je die weg haalt.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Krassen kan je niet weghalen, dat moet je bij een winkel doen, die dat voor je doet. Neem bijvoorbeeld Game-Mania, die repareerd games, en consoles. Dus je moet maar even kijken op internet ofzo wie games repareren. Veel succes PS: Ik denk niet dat het zo erg is, die krasjes. Krijg je ook een foutmelding ofzo? Of kan je computer GTA SA wel aan? Reageren
etsiej Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 je videokaart is stuk volgens mij. ik heb even beetje op intenet gezocht of je hebt niet genoeg geheugen op je videokaart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.