Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

• ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zelf heb het filmpje nog niet gezien. Maar ik zou het wel willen zien. Kan iemand mij vertellen waar je dat filmpje kan zien ? ^_^

Alvast Bedankt.. :D

Swiggers :cya:

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• steintje

6

• Valkenburger

5

• Alchemy

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ik zelf heb het filmpje nog niet gezien. Maar ik zou het wel willen zien. Kan iemand mij vertellen waar je dat filmpje kan zien ? ^_^

Alvast Bedankt.. :D

Swiggers :cya:

al zou ik het weten het mag niet als je het nog niet gezien had staat er een bericht boven de pagina

Geplaatst:

Ik heb volgens mij 2 uur aan filmpjes over gta 4 ^_^

Heb er misschien een kwartier ervan gekeken, moet ik nog de rest doen.

Greetz

Geplaatst:

Kan toch geen kwaad, wat gameplay video's bekijken. Waarom zou dat de pret bederven? Als Rockstar gameplay video's had uitgebracht, zat ook iedereen er naar te kijken. Maar nu ineens zou dat de pret bederven?

Ik heb naar de livestream gekeken en kan jullie vertellen dat deze game nog beter is dan ik dacht en ik kijk er nu dus nog meer naar uit. Is daardoor de pret bedorven? Nee hoor, de pret begint pas wanneer ik zelf kan spelen.

Geplaatst:

Ja en nu ben ik nog meer overtuigd dat ik hem ga kopen. En iets meer de kant van de PC versie..dat ik daar op wacht. :dans:

Geplaatst: (bewerkt)
Ja en nu ben ik nog meer overtuigd dat ik hem ga kopen. En iets meer de kant van de PC versie..dat ik daar op wacht. :dans:

Die komt er waarschijnlijk niet als je dit berichtje mag geloven:

berichtje (het gaat om #794)

Bewerkt: door Abnormaal
Geplaatst:

Zelf heb ik ook 3 uur naar de livestream gekeken, maar die ligt er nu uit.

De rest ondek ik zelf :tu:

Het auto rijden ziet er slippend uit.

Geplaatst:

Ik heb gisteren in totaal volgens mij wel zo'n 1½ uur naar die live stream gekeken, was echt vet. :puh: Voor mij bederft zoiets de pret niet hoor, ik hoef niet meteen zelf te spelen. Mijn eerste uur San Andreas heb ik ook toe zitten kijken bij een vriend, ik wou toen ook niet zonodig zelf spelen, kijken vond ik leuk genoeg.

Maar ik heb dus ook al gekeken en ik heb er 0,0% spijt van. :tu:

Geplaatst:
ik wil gewoon alles zelf ontdekken heb hem trouwens al gereserveerd

Juist, Rockstar heeft hier weer jaren werk in gestopt en dat wil ik het liefst gewoon zelf ontdekken!

Maandag nacht!!

Geplaatst:

heb alleen een stukje gekeken van hoe niko rent en hoe hij rijd in die hummer. Intro, cutscenes etc hoef ik niet te zien en al helemaal geen missies. dat wil ik allemaal zelf ontdekken en niet via een filmpje :) maja nog paar daagjes. da overleef ik wel:P

Geplaatst:

ik kan me eigen nu goed inhouden, ik heb het dus ook nog niet gezien.

Hier ben ik wel blij mee, want ik weet nu nog niet echt wat mij maandagnacht ^_^ te wachten staat.

En aangezien iedereen er nog meer zin in heeft, nu zij het gezien hebben wil ik het spel hebben!!

ach ja, weekend gaat snel voorbij en dan is het weer maandag, en dan maandagnacht HET SPEL HALEN _O_^_^

Geplaatst:
Ik wil echt alles ontdekken, bij alle vorige GTA's had ik al het afloop gelezen enzo maar nu wil ik totaal verrast worden.. Dus ik ga niet meer op GTAForum tot ik de storyline heb uitgespeeld

ben je dan niet heel lang weg ? (just kidding ;) )

Ik heb voor nr. 3 gestemt maar heb wel 1 filmpje 20 seconde gezien, toch wil ik het zelf spelen en dan filmpjes kijken

Geplaatst:

Die komt er waarschijnlijk niet als je dit berichtje mag geloven:

berichtje (het gaat om #794)

*zucht*

NOGMAALS het zal me niet verbazen als dit OF fake OF een marketingstruukje zou zijn om de verkoop van de consoletitels te stimuleren.

Dus komt niet ALWEER aanzuilen met zo'n bericht, want ik word strontziek van al dat gezeik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...