Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

• ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb denk ik 10 minuten totaal gezien maar de helft van de tijd stond die stil.

En hij reed wat.

Voor de rest wil ik het zelf ontdekken.

Greetz

RoMaL

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• steintje

6

• Valkenburger

5

• Alchemy

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

hoezo ben je dan niet trouw aan rockstar als je een gameplay filmpje bekijkt ?

het is tog niet dat je hun daarmee ruineert :?

Geplaatst:

Oh nee! Ik heb een gameplay video gezien, dus ik hoef me de game nu niet meer aan te schaffen want de pret is er nu toch al vanaf! :schater:

Geplaatst:
Ja en nu ben ik nog meer overtuigd dat ik hem ga kopen. En iets meer de kant van de PC versie..dat ik daar op wacht. :dans:

Die komt er waarschijnlijk niet als je dit berichtje mag geloven:

berichtje (het gaat om #794)

*zucht*

NOGMAALS het zal me niet verbazen als dit OF fake OF een marketingstruukje zou zijn om de verkoop van de consoletitels te stimuleren.

Dus komt niet ALWEER aanzuilen met zo'n bericht, want ik word strontziek van al dat gezeik.

Nogmaals? Alweer? Is de eerste keer dat ik kom "aanzuilen" met zo'n bericht. Dat je daar strontziek van wordt is jouw probleem, dan moet je niet zo kut reageren op mij.

Geplaatst:
Ja en nu ben ik nog meer overtuigd dat ik hem ga kopen. En iets meer de kant van de PC versie..dat ik daar op wacht. :dans:

Die komt er waarschijnlijk niet als je dit berichtje mag geloven:

berichtje (het gaat om #794)

*zucht*

NOGMAALS het zal me niet verbazen als dit OF fake OF een marketingstruukje zou zijn om de verkoop van de consoletitels te stimuleren.

Dus komt niet ALWEER aanzuilen met zo'n bericht, want ik word strontziek van al dat gezeik.

Nogmaals? Alweer? Is de eerste keer dat ik kom "aanzuilen" met zo'n bericht. Dat je daar strontziek van wordt is jouw probleem, dan moet je niet zo kut reageren op mij.

Misschien kwam ik iets te verkeerd over,maar dit was gericht aan al die gasten die maar doorzeiken over hij komt alleen op de consoles bladiebla crap.

Dus excuses want dit was niet alleen op jou gericht. ^_^

Geplaatst:

Ja ik kijk ze de laatste dagen regelmatig, want ik vind het heerlijk om lekker gemaakt te worden. De trailer enz vond ik geen ruk aan, maar die ingame beelden pwnen.

Geplaatst: (bewerkt)
Oh nee! Ik heb een gameplay video gezien, dus ik hoef me de game nu niet meer aan te schaffen want de pret is er nu toch al vanaf! :schater:

Haha, precies. :7

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Misschien kwam ik iets te verkeerd over,maar dit was gericht aan al die gasten die maar doorzeiken over hij komt alleen op de consoles bladiebla crap.

Ik moest aan dat berichtje denken toen ik jou reactie las, vandaar dat ik het hier plaatste. Was niet bedoelt om je te pesten ofzo. :)

Geplaatst:

Ik moest aan dat berichtje denken toen ik jou reactie las, vandaar dat ik het hier plaatste. Was niet bedoelt om je te pesten ofzo. :)

Ach ja ik ben snel op mijn tenen getrapt. :7

Geplaatst:

Ik kon het niet weerstaan, heb gisteren een uur live naar iemand zitten kijken (via Internet) die GTA aan het spelen was, maar niet naar Missie's enzovoort. Het is echt een dope spel. :tu:

Geplaatst:

Ja, ik kon mezelf niet inhouden. Niet heel lang overigens, maar toen ik (hier op 't forum) een link zag naar een live stream van GTA IV heb ik toch even geklikt. Ik moest echter vrijwel direct daarna weg, dus heb nog niet veel gezien.

Geplaatst:

Haha idd.

Helemaal mee eens. Ik zei ook vandeweek hier nog ergens dat ik ze niet wilde gaan bekijken omdat ik alles zelf wilde ontdekken. Maarja.. Ik ben eigenwijs dus ik kwam opeens op een site waar iemand gisteren de hele middag en avond live GTA IV zat te spelen. Ik heb er toch zeker wel een paar uur naar gekeken (wel weggeklikt als die een missie ging doen). En ik moet zeggen: Het ziet er super uit allemaal!! En nu kan ik helemaal niet meer wachten tot dinsdag :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...