Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?


samin00

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

  1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

    • ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30


Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    7

  • steintje

    6

  • Valkenburger

    5

  • Alchemy

    5

Top Posters In This Topic

Trouwens wat ik absoluut NIET wil zien zijn missies!

Ik heb alleen maar missies gekeken man, uit de derde trailer een missie filmpje van. Mine is right, slaat tie zo op die tafel. Geweldig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker! Als GTA IV uitkomt, dan zijn de console versies allang gaargespeeld, en zijn er talloze filmpjes op YouTube verschenen. Voor mij valt er niets nieuws te ontdekken als het uitgekomen is, dus ik kijk die filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor Nee, ik wil alles zelf ontdekken.

De tweede, Nee, ik blijf trouw aan rockstar, snap ik niet helemaal....

Maar nog maar een paar dagen en dan kan ik ook weer met sommige meepraten hahahaha :schater:

:Y

^^ helemaal mee eens en ik heb niet gekeken want dit is de eerste gta waarvoor ik moet w8te en ik wil niet alles al wete ik wil de magie eerst zelf ervaaren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de 3de gekozen!

Geen enkele in-game beelden bekeken, dat zou in mijn ogen de vernieuwing minderen omdat je zelf nog niet hebt gespeeld! 0_0

Ik wacht nog lekker tot dinsdag.. :eten:

Ben je niet bang dat het tegen gaat vallen. Ik heb me nu wel kunnen voorbereiden op dingen die je niet moet doen of juist wel.. etc.

(Heb overigens wel filmpjes bekeken, ook live streams, maar als ze missies gingen doen keek ik niet meer.)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel even gezocht, en je kan nog wel genoeg vinden wat nog niet verwijdert is, dus als je het echt wilt zien, download het van youtube. Ik heb 1 seconde gekeken, ik zag gelukkig nauwelijks, want toen ik die 1 seconde keek dacht ik bij mezelf dat ik het toch maar allemaal zelf wil ontdekken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de 3de gekozen!

Geen enkele in-game beelden bekeken, dat zou in mijn ogen de vernieuwing minderen omdat je zelf nog niet hebt gespeeld! 0_0

Ik wacht nog lekker tot dinsdag.. :eten:

Ben je niet bang dat het tegen gaat vallen. Ik heb me nu wel kunnen voorbereiden op dingen die je niet moet doen of juist wel.. etc.

(Heb overigens wel filmpjes bekeken, ook live streams, maar als ze missies gingen doen keek ik niet meer.)

Bang zeker niet maar er is toch ergens wel een vorm van nieuwsgierigheid naar dat.

Maar ik vertrouw Rockstar wel op dat vlak aangezien ik al van begin af aan al fan ben van de GTA-spellen.

Rampen zullen er zeker niet zijn moest ik het voor de eerste keer spelen/zien. ^_^ (in-game)

Ik wacht gewoon af naar hopelijk een nieuwe GTA-doorbraak! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heel even gezocht, en je kan nog wel genoeg vinden wat nog niet verwijdert is, dus als je het echt wilt zien, download het van youtube. Ik heb 1 seconde gekeken, ik zag gelukkig nauwelijks, want toen ik die 1 seconde keek dacht ik bij mezelf dat ik het toch maar allemaal zelf wil ontdekken :Y

Dat is nu eens een goede instelling van u. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon mezelf niet inhouden, maar of ik het nu op internet zie of binnenkort op wikigta, het maakt mij niks uit.

Ik heb geen xbox 360 of ps3 dus ga ik hem later op de pc kopen! ^_^ (als hij op de pc uitkomt)

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

net gevonden op googleblogsearch...

jongen was een livestream aan het doen om te laten zien hoe GTAIV eruit ziet en wat kreeg hij na ruim 7 uur spelen achter elkaar.

t7y55j.jpg

bron

die kerel is pwnd door zn eigen 360elite

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...