Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

• ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik heb maar om echt eerlijk te zijn maar 5 secs geken alleen bij intro

anders ga ik me zo schuldig voelen.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• steintje

6

• Valkenburger

5

• Alchemy

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
net gevonden op googleblogsearch...

jongen was een livestream aan het doen om te laten zien hoe GTAIV eruit ziet en wat kreeg hij na ruim 7 uur spelen achter elkaar.

t7y55j.jpg

bron

die kerel is pwnd door zn eigen 360elite

Wat zijn die ''Rings of Death'', ik heb geen xbox 360 of ps3. :?

Geplaatst:

jongen was een livestream aan het doen om te laten zien hoe GTAIV eruit ziet en wat kreeg hij na ruim 7 uur spelen achter elkaar.

t7y55j.jpg

bron

De reden dat xbox 360 dit probleem geeft komt doordat de koeling die op het moederbord zit niet helemaal perfect is. In plaats van dat de koeling op 4 vaste punt vast zit, is de koeling er op geklemt (met een x-clamp). Dit zorgt er voor dat als de xbox 360 een tijdje aanstaat en dus warm wordt het moederbord wat flexibeler wordt. Door de kracht die de koeler daar dan op uitoefent, gaat het moederbord iets krom staan waardor de grafische chip niet meer goed contact maakt en dus een ring of death weergeeft.

is wel duidelijk denk ik :) is in 99% van de gevallen weer te maken hoor maar niet als je een geflashte xbox hebt natuurlijk dan is het einde garantie.

Geplaatst:

t7y55j.jpg

bron

De reden dat xbox 360 dit probleem geeft komt doordat de koeling die op het moederbord zit niet helemaal perfect is. In plaats van dat de koeling op 4 vaste punt vast zit, is de koeling er op geklemt (met een x-clamp). Dit zorgt er voor dat als de xbox 360 een tijdje aanstaat en dus warm wordt het moederbord wat flexibeler wordt. Door de kracht die de koeler daar dan op uitoefent, gaat het moederbord iets krom staan waardor de grafische chip niet meer goed contact maakt en dus een ring of death weergeeft.

is wel duidelijk denk ik :) is in 99% van de gevallen weer te maken hoor maar niet als je een geflashte xbox hebt natuurlijk dan is het einde garantie.

Je 360 hoeft niet kapot te zijn trouwens als je ring of death hebt, ik deed er ff zo'n luchtkoeler voor of hoe zo'n ding ook heeft, die dan gaat draaien en dan komt er frisse koude lucht. Ik deed dus zo'n ding er ff op, liet ik ff staan en toen deed hij het weer :D

Geplaatst:

Nou bij mij was me Xbox 360 toen wel kapot, moest het naar Duitsenland toe. Had het gelukkig wel binnen een week terug, maarja dikke bult eigen schuld voor die gozer. Moet tie maar wachten tot de release.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja,

Ik geef geen ene moer om wat de officiele release date is, als ik een ps3 of xbox360 zou hebben zou ik gta IV al hebben uitgespeeld vandaag.

Ik wil er zo veel mogelijk over weten en zsm spelen, legaal of illegaal, schijt aan copyright en take 2, ik ga het toch wel kopen omdat gta een goeie game is, maar als het eerder et downloaden is, ben ik de eeerste die dat doet.

Ik snap ook verder niet waarom sommige forums de brave jongen willen uithangen, genoeg forums die dat niet doen en na jaren nog steeds geen problemen hebben. Maar goed ik houd me verder wel aan de regels :puh:.

EDIT: verder, sinds wanneer zijn screenshots illegaal materiaal? Ik heb nog nooit van zo'n wet gehoord op zen ergst verbreek je de EULA of licence agreement maar dat is geen wet en kan dus niet illegaal genoemd worden ?

Bewerkt: door Snowdog
Geplaatst:

Schijt? Iedereen moet netjes wachten tot de release, bij Dixons is GTA IV al zo'n ander half uur binnen. Een kennis die bij Dixons werkt geeft mij die niet mee, anders krijgen ze een boete van 2000 euro. Is dat lekker dan? Nee, dan maar even netjes 5 dagen wachten nog maar.

Geplaatst:

Snowdog: Ik denk dat je kunt niet uitgespeeld in 1 dag want de storyline is 30 uren en nog zijmissies enzo.

Geplaatst:
Ik snap ook verder niet waarom sommige forums de brave jongen willen uithangen, genoeg forums die dat niet doen en na jaren nog steeds geen problemen hebben. Maar goed ik houd me verder wel aan de regels./quote]

Dit forum staat volgens mij op een of andere manier in contact met de makers van GTA IV.

Als je dan illegale dingen erop flikkert verlies je de belangrijkste bron. Dan heb je nog geen groot probleem maar wel een luxe-probleem!

Geplaatst:
Schijt? Iedereen moet netjes wachten tot de release, bij Dixons is GTA IV al zo'n ander half uur binnen. Een kennis die bij Dixons werkt geeft mij die niet mee, anders krijgen ze een boete van 2000 euro. Is dat lekker dan? Nee, dan maar even netjes 5 dagen wachten nog maar.

Wachten op iets wat nu al klaar is? Nee bedankt. Games moeten te koop zijn het moment dat ze klaar zijn en niet wanneer de rijke CEO's in hun kantoren het leuk vinden om te releasen wanneer de hype pas groot genoeg is.

Dit forum staat volgens mij op een of andere manier in contact met de makers van GTA IV.

Als je dan illegale dingen erop flikkert verlies je de belangrijkste bron. Dan heb je nog geen groot probleem maar wel een luxe-probleem!

Fair enough, ff niet nagedacht maar je hebt gelijk.

Snowdog: Ik denk dat je kunt niet uitgespeeld in 1 dag want de storyline is 30 uren en nog zijmissies enzo.

GTA Sa in slechts 3 dagen uitgespeelt, en aangezien dit een kleinere wereld is en ik niet zo veel meer doelloos door de woestijn kan rondrijden schat ik dat ik na 20 uurtjes ofzo dem issies wel ben doorgeraast.

Geplaatst:

Wachten op iets wat nu al klaar is? Nee bedankt. Games moeten te koop zijn het moment dat ze klaar zijn en niet wanneer de rijke CEO's in hun kantoren het leuk vinden om te releasen wanneer de hype pas groot genoeg is.

Fair enough, ff niet nagedacht maar je hebt gelijk.

GTA Sa in slechts 3 dagen uitgespeelt, en aangezien dit een kleinere wereld is en ik niet zo veel meer doelloos door de woestijn kan rondrijden schat ik dat ik na 20 uurtjes ofzo dem issies wel ben doorgeraast.

Ik weet niet hoe jij het speelt, maar ik heb echt niet alleen fun aan de missies.

Je de free play, SA was woestijn,bossen, en van die dingen waar je niks kunt doen, hier kan je ook op gebouwen enzo, en er is zelf veel meer te doen in de stad

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet niet hoe jij het speelt, maar ik heb echt niet alleen fun aan de missies.

Je de free play, SA was woestijn,bossen, en van die dingen waar je niks kunt doen, hier kan je ook op gebouwen enzo, en er is zelf veel meer te doen in de stad

Nee, daar vind ik niet zoveel aan.

Ik heb honderden uren doelloos door het platteland/in de bergen gereden in SA na de missies, steden vind ik niks aan dat rijdt gewoon niet lekker en het stedelijk landschap is altijd erg lelijk, heb liever platteland da's nog ten minste mooi.

Alles wat ik nodig heb is een paar leuke wegen, ca 100 auto's die ik allemaal kan proberen en leuke radiostations en ik ben blij.

In de steden valt niet meer te doen dan de missies.

Bewerkt: door Snowdog
Geplaatst:

Nee, daar vind ik niet zoveel aan.

Ik heb honderden uren doelloos door het platteland/in de bergen gereden in SA na de missies, steden vind ik niks aan dat rijdt gewoon niet lekker.

Alles wat ik nodig heb is een paar leuke wegen, ca 100 auto's die ik allemaal kan proberen en leuke radiostations en ik ben blij.

In de steden valt niet meer te doen dan de missies.

Dat is jou mening, ik heb saints row al vanaf de dag van de release, hij wordt regelmatig nog gespeeld! :O.

En de multi dan? Ik bedoel, die lijkt me wel lache

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...