Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?


samin00

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

  1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

    • ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30


Recommended Posts

Dat is jou mening, ik heb saints row al vanaf de dag van de release, hij wordt regelmatig nog gespeeld! :O.

En de multi dan? Ik bedoel, die lijkt me wel lache

Helaas heb ik geen console en kan ik geen saints row spelen.

Stad kan leuk zijn maar ik krijg er langzamerhand genoeg van, GTA VICE CIty nooit meer aangeraakt en GTA III ook niet. Alleen mafia soms maar verder alleen SA.

Multi is wel leuk, hopelijk is het minstens zo goed als MTA en SAMP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    7

  • steintje

    6

  • Valkenburger

    5

  • Alchemy

    5

Top Posters In This Topic

Ik heb heel even naar de livestream gekeken, maar omdat het de aankomende pret bederft heb ik het binnen een halve minuut weer weg geklikt. Het verpest gewoon je plezier, want een spel zoals GTA IV moet je helemaal zelf beleven. Daar heb je niet iemand anders voor nodig, ik had het liever niet gezien, maar ik kon het toch heel even niet laten. Wat betreft de positie van Rockstar Games en Take Two. Het is wel sneu dat alles nu direct al op internet staat, maar gelukkig is de PS3 nog veilig. _O_

Kon je op zoon dergelijke livestream ook verzoekjes indienen? :puh:

@hieronder: :puh: Maar ik ga het niet proberen te vinden. Ik ben met een youtube filmpje van random gameplay wel tevreden.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel even naar de livestream gekeken, maar omdat het de aankomende pret bederft heb ik het binnen een halve minuut weer weg geklikt. Het verpest gewoon je plezier, want een spel zoals GTA IV moet je helemaal zelf beleven. Daar heb je niet iemand anders voor nodig, ik had het liever niet gezien, maar ik kon het toch heel even niet laten. Wat betreft de positie van Rockstar Games en Take Two. Het is wel sneu dat alles nu direct al op internet staat, maar gelukkig is de PS3 nog veilig. _O_

Kon je op zoon dergelijke livestream ook verzoekjes indienen? :puh:

Bedoel je dat je in die chat kon zeggen wat ze moesten doen in gta 4? JA :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag trouwens in een live stream van gta 4. Dat een gast met heli tegen een gebouw ofzo aankwam met de staar, En hij brak af :tu: En toen ging hij rondjes circellen enzo.

Dat vind ik wel een leuk weetje, nice :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon me niet echt inhouden.. :$.Eigenlijk wou ik hem niet kijken maar toen ik er op klikte bleef ik maar kijken :$

Badboy !!!

:N

Ik heb nu net naar de ING Review gekeken en het is echt een aadig spel, kan niet wachten tot mn Xbox360 is omgebouwd:) Alhoewel het spel zeker wel 60 euro waard is, maar ik ben momenteel broke.

Bewerkt: door Vercetti29
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon me niet echt inhouden.. :$.Eigenlijk wou ik hem niet kijken maar toen ik er op klikte bleef ik maar kijken :$

Badboy !!!

:N

Ik heb nu net naar de ING Review gekeken en het is echt een aadig spel, kan niet wachten tot mn Xbox360 is omgebouwd:) Alhoewel het spel zeker wel 60 euro waard is, maar ik ben momenteel broke.

De enige Badboy!!! in dit verhaal dat ben jij ;) ombouwen oh oh oh..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...