Jump to content

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?  

208 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij een gta iv ingame filmpje gekeken?

• ja,ik kon me zelf echt niet inhouden!
      158
    • nee,ik blijf trouw aan rockstar!
      13
    • nee,ik wil zelf alles ontdekken!
      30

Recommended Posts

Geplaatst:
Als je heel lang met je achterwielen spint zonder vooruit te komen dan knappen je banden. Ik zag dit in een youtuber.

(Je mag toch wel melden wat je gezien hebt of begrijp ik dit nou verkeerd?)

weeral iets minder om te ontdekken :duh::duh::ch: , ik denk niet dat dit mag -> illegale filmpje....

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• steintje

6

• Valkenburger

5

• Alchemy

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Als je heel lang met je achterwielen spint zonder vooruit te komen dan knappen je banden. Ik zag dit in een youtuber.

(Je mag toch wel melden wat je gezien hebt of begrijp ik dit nou verkeerd?)

weeral iets minder om te ontdekken :duh::duh::ch: , ik denk niet dat dit mag -> illegale filmpje....

Spoilers kan je inderdaad beter zo neerzetten, zou ik ook blij mee zijn![/font]

Sommige mensen kijken die filmpjes niet om zelf te ontdekken, het is volgens mij niet de bedoeling om dan die flimpjes in tekst hier te posten. Inderdaad weer iets minder om te ontdekken :-(

Geplaatst: (bewerkt)

@ hierboven..:

Inderdaad! :N

Voor diegene die in-game beelden hebben gezien is het beter dat je de feiten uit in-game beelden met een spoiler plaatst!

(Wou dit toch even duidelijk maken omdat het informatie is die wij/sommigen NOG niet willen weten!)

Bewerkt: door -IV-
Geplaatst: (bewerkt)
ik kijk al 2 dagen fulltime livesteams. Echt geweldig. Weet al dat het spel geweldig gaat worden!

Ik hoop voor u da je geen PS3 of Xbox 360 hebt.

Ofwel gewoon zéér weinig geduld en véél te nieuwsgierig naar GTA IV. :schater:

Bewerkt: door -IV-
Geplaatst:

Ik 3 dagen, ze laten maar 5 % van het spel zien hoor. Ze doen haast geen missies, die gasten klooien alleen maar. Dus auto's stelen enzo.

Geplaatst:
Maar ik ga sparen voor een PS3 en GTA4, ben bijna jarig dus dat gaat denk ik wel lukken.

En nog mijn minibike verkopen, gebruik dat ding toch niet.

Dus denk dat het wel :{D snor :{D komt.

Zou ik hier kunnen vragen waarom je voor een PS3 spaart als je een X-box 360 hebt zonder een fanboy-war te beginnen?

Ach, ik probeer het gewoon: Waarom spaar je voor een PS3 als je een X-box 360 hebt? Heeft dat iets met dan bannen te maken ofzo?

Geplaatst:
ik kijk al 2 dagen fulltime livesteams. Echt geweldig. Weet al dat het spel geweldig gaat worden!

Ik hoop voor u da je geen PS3 of Xbox 360 hebt.

Ofwel gewoon zéér weinig geduld en véél te nieuwsgierig naar GTA IV. :schater:

Ben gewoon nieuwschierig hoe het eruit ziet :)

Geplaatst:
Ik 3 dagen, ze laten maar 5 % van het spel zien hoor. Ze doen haast geen missies, die gasten klooien alleen maar. Dus auto's stelen enzo.

haha Nonstop online kijken toe maar :puh:

Ik heb na lang zoeken ook eentje gevonden is al weer offline maar ok, ze laten inderdaad geen missie's enzo zien gelukkig maar. ;)

beetje aankloten wat kan er allemaal kan en niet kan in het spel.

door die stream ben ik nog meer onder de indruk van dit spel :D

Geplaatst:

Ik ben zo nu en dan wat live streams aan het bekijken en dingen die ik echt niet wil zien zie ik niet , want dan staat er paused. rara hoe kan dat

Geplaatst:

Ik kon mezelf echt niet inhouden :) Ik had op YouTube illegale filmpjes gezien, het ziet er echt vet cool uit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...