gamemcgeek Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV online hoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV onlinehoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Ze wagen het er gewoon op Als ik hun was was ik gewoon nog even offline gebleven want ik hoef niet gebanned te worden watn XboxLive is me heilig haha Als MS er achter komt dan krijgen ze een levenslange ban. dat heb ik iig ergens gelezen. Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV onlinehoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Ze wagen het er gewoon op Als ik hun was was ik gewoon nog even offline gebleven want ik hoef niet gebanned te worden watn XboxLive is me heilig haha Ze worden vast wel gebanned voor hun hele leven als MS er achterkomt. Denk het ook wel, maarjah nog ongeveer 4 dagen en dan kunen we ook GTA IV spelen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV onlinehoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Ze wagen het er gewoon op Als ik hun was was ik gewoon nog even offline gebleven want ik hoef niet gebanned te worden watn XboxLive is me heilig haha Ze worden vast wel gebanned voor hun hele leven als MS er achterkomt. Denk het ook wel, maarjah nog ongeveer 4 dagen en dan kunen we ook GTA IV spelen. Inmiddels staan er drie mensen online. Maar ik verwacht dat zoiets grootst als X-Box Live echt wel goed in de gate wordt gehouden. Het kunnen mensen zijn die nog aan de online GTAIV servers aan het werken zijn. Maar het zou ook kunnen dat XBXLV gewoon wat mild is voor diegene die gewoon niet meer kunnen slapen van de zenuwe voor GTAIV. Ik ga in ieder geval uit van dat tweede. Je bereikt er vrij weinig meer wanneer je ze banned van de server(s). Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV onlinehoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Ze wagen het er gewoon op Als ik hun was was ik gewoon nog even offline gebleven want ik hoef niet gebanned te worden watn XboxLive is me heilig haha Als MS er achter komt dan krijgen ze een levenslange ban. dat heb ik iig ergens gelezen. Dan vinden ze er vast wel weer iets op om toch online te kunnen. Reageren
Biocount Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Gelijk hebben ze.. is tog niet hun fout als ze een legaale versie eerder hebben kunnen kopen... Reageren
FerryN Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zag op mygamercard.net zag ik dat er op dit moment 2 players online aan het spelen zijn. link mensen spelen GTA IV onlinehoe kan dit ze moeten nu toch gebanned worden? Ze wagen het er gewoon op Als ik hun was was ik gewoon nog even offline gebleven want ik hoef niet gebanned te worden watn XboxLive is me heilig haha Als MS er achter komt dan krijgen ze een levenslange ban. dat heb ik iig ergens gelezen. Dan vinden ze er vast wel weer iets op om toch online te kunnen. Dat kan, je kunt de (gebannen) console-id via een programma veranderen door een (ongebannen)console-id. Dan kan je weer online, dus daar zijn ze waarschijnlijk niet bang voor. Je hebt ook nog andere programma, die een lan maken, en die je via dat programma kan joinen. Dus waarschijnlijk gaat dat programma ook gta4 draaien, zou wel slim van ze zijn. Greetz Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 er zijn nu 7 mensen online aan het spelen. Ik denk dat mensen hem echt hebben gekocht nu. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 er zijn nu 7 mensen online aan het spelen. Ik denk dat mensen hem echt hebben gekocht nu. Waarom denk je dat als dat zo was zaten er nu toch honderde te gamen op GTA 4?? Reageren
loerelau Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 3 dagen terug zaten er ongeveer 150 te gamen... Zijn er blijkbaar een aantal gebanned, of ze hebben de servers effe uitgezet... Reageren
Abnormaal Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 3 dagen terug zaten er ongeveer 150 te gamen... Zijn er blijkbaar een aantal gebanned, of ze hebben de servers effe uitgezet... Welke servers? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 3 dagen terug zaten er ongeveer 150 te gamen... Zijn er blijkbaar een aantal gebanned, of ze hebben de servers effe uitgezet... Ze moeten gewoon alle GTA 4 servers uitzetten tot 29ste. Reageren
Biocount Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Wil niet zagen maar heb geen xbox dus snap het volgende ff niet.. Bij halo3 staat 10 players.. maar dat spel is tog heel populair of zie ik dat verkeerd? Wil hier dus mee zeggen of die site wel klopt want mischien spelen er wel veel en veel meer dan die site laat zien?? Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 sneue mensen. die niet eens even kunnen wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.