Jump to content

lang zitten dubben.... PS3 of X-Doos


loerelau

Recommended Posts

Heb na lang dubben zonet de ps3 bundel met Grant Tourismo Prologue gekocht voor 399.00 Vond het een moeilijke keus, maar vooral de verhalen over de betrouwbaarheid en oog op de toekomst hebben mij tot deze keus gebracht....

PS3 in huis, bier in de koelkast, eten in huis, nog 1 week vrij!

Nu ben ik echt GTA4 Ready! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb na lang dubben zonet de ps3 bundel met Grant Tourismo Prologue gekocht voor 399.00 Vond het een moeilijke keus, maar vooral de verhalen over de betrouwbaarheid en oog op de toekomst hebben mij tot deze keus gebracht....

PS3 in huis, bier in de koelkast, eten in huis, nog 1 week vrij!

Nu ben ik echt GTA4 Ready! :)

Nou mag ik het eindelijk eens een keertje zeggen...

Koop een taart, en vier het! :dans::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En gooi gelijk die GT Prologue de vuilbak in. Heb hem hier ook liggen, wat een slechte racer man.

Maar met de ps3 heb je een goede koop gedaan, je had misschien beter gewacht op de ps3 bundel met GTA4.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow een ps3!!!! ... je bent de eerste op de wereld die een ps3 heeft gekocht!!!!!

(NOU GOED).. moet je hier nou helemaal een topic voor aan maken.

Als iedereen dat zou doen dan worden er perdag super veel topics aangemaakt voor niks :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

En gooi gelijk die GT Prologue de vuilbak in. Heb hem hier ook liggen, wat een slechte racer man.

Maar met de ps3 heb je een goede koop gedaan, je had misschien beter gewacht op de ps3 bundel met GTA4.

Geen geduld voor. Die komt pas later uit... Ook wil ik geen gedoe met dat ding aansluiten.. Als ik hem heb wil ik gewoon het schijfje erin kunnen doen. Hij was overigens even duur als de normale ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Wow een ps3!!!! ... je bent de eerste op de wereld die een ps3 heeft gekocht!!!!!

(NOU GOED).. moet je hier nou helemaal een topic voor aan maken.

Als iedereen dat zou doen dan worden er perdag super veel topics aangemaakt voor niks :duh: :duh:

Ach man, niet zo zuur. Laat hem toch zijn vrolijkheid uiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, goed dat je een ps3 hebt gekocht, stukken beter dan de X-doos(Wat mijn woordje voor de x-box was xD).

Goede keus, ik heb mijn x-doos voor de tweede keer kapot.

Ps3 gaat minder snel stuk. ;)

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

En gooi gelijk die GT Prologue de vuilbak in. Heb hem hier ook liggen, wat een slechte racer man.

Maar met de ps3 heb je een goede koop gedaan, je had misschien beter gewacht op de ps3 bundel met GTA4.

Geen geduld voor. Die komt pas later uit... Ook wil ik geen gedoe met dat ding aansluiten.. Als ik hem heb wil ik gewoon het schijfje erin kunnen doen. Hij was overigens even duur als de normale ps3

Oh dacht dat die bundel beschikbaar was op de release van GTA4.

En die GT Prologue, daar worden met de tijd updates voor uitgebracht (geen patches maar echte 'upgrades' zal ik maar zeggen), dus wie weet wordt het toch nog wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, goed dat je een ps3 hebt gekocht, stukken beter dan de X-doos(Wat mijn woordje voor de x-box was xD).

Goede keus, ik heb mijn x-doos voor de tweede keer kapot.

Ps3 gaat minder snel stuk. ;)

Greetz

Dat is 1 van de redenen waarom ik me GTA4 op de ps3 ga aanschaffen. Ik zit met de schrik dat mijn 360 het begeeft. Dat zou pas wat zijn, heb je pas GTA4 krijg je een RROD. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou doen jullie net of de Ps3 nooit kapot gaat. :7

Weet je hoeveel mensen ik ken die een kapote Ps3 hebben gehad ?

En mijn eigen ps3 is ook kapot geweest en moest toen 6 weken wachten voordat ik een nieuwe kreeg. :D

Maja altijd nog beter dan de Xbox. :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Nou doen jullie net of de Ps3 nooit kapot gaat. :7

Weet je hoeveel mensen ik ken die een kapote Ps3 hebben gehad ?

En mijn eigen ps3 is ook kapot geweest en moest toen 6 weken wachten voordat ik een nieuwe kreeg. :D

Maja altijd nog beter dan de Xbox. :cya:

Ja je moet hem ook afentoe schoon maken je moet niet denken dat het zichzelf schoonmaakt als dat ding vol stof licht ja ik zou ook denken bekijk jij het maar.

Gewoon ff de fan test doen en dan is alle stof er weer uit zo gaat ie minder snel kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

En gooi gelijk die GT Prologue de vuilbak in. Heb hem hier ook liggen, wat een slechte racer man.

Maar met de ps3 heb je een goede koop gedaan, je had misschien beter gewacht op de ps3 bundel met GTA4.

Geen geduld voor. Die komt pas later uit... Ook wil ik geen gedoe met dat ding aansluiten.. Als ik hem heb wil ik gewoon het schijfje erin kunnen doen. Hij was overigens even duur als de normale ps3

Oh dacht dat die bundel beschikbaar was op de release van GTA4.

En die GT Prologue, daar worden met de tijd updates voor uitgebracht (geen patches maar echte 'upgrades' zal ik maar zeggen), dus wie weet wordt het toch nog wat.

Had begrepen dat die bundel pas in de derde week van mei kwam. Dat duurt me te lang, omdat ik een week vrij heb en dan niet.

Dat van GT Prologue wist ik niet, thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met je aankoop, een PS3 is en blijft een geweldig console :Y

Maar een topic hiervoor openen, lijkt mij wat overdreven. Ook de titel is niet bepaald vriendelijk voor mensen met een xbox360...

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...