Jump to content

De post is mogelijk wat later

Recommended Posts

Geplaatst:
Voor vrijdag 25 april zijn er door de vakorganisaties stakingen aangekondigd in de stad Amsterdam. Tot deze staking is opgeroepen door de vakorganisaties in reactie op de impasse in het cao-overleg met TNT Post (zie eerdere berichtgeving).

Voor zover op dit moment bekend, zal de actie zich beperken tot de postbezorging en -verwerking in het postcodegebied 1000 - 1129. Voor meer details verwijzen wij u graag naar ‘Meest gestelde vragen’

Op dinsdag 29 april organiseren de vakorganisaties een actie in Rotterdam, waardoor naar verwachting minder post bezorgd en verwerkt zal worden in Rotterdam e.o. (postcodes 2900 - 3399 en 4300 - 4999). Meer details over deze staking en de gevolgen voor de postbezorging en -verwerking vindt u in ‘Meest gestelde vragen’.

Bijzondere poststromen, zoals rouwpost en diagnostische zendingen, zijn uiteraard veiliggesteld en vinden gewoon doorgang.

Op woensdag 23 april vond een soortgelijke actie plaats in de stad Den Haag. De ontstane achterstand in de postbezorging en -verwerking in de regio Den Haag is inmiddels weggewerkt, waardoor u weer de kwaliteit van ons kunt verwachten die u gewend bent.

Bron

Heb ik dus mijn GTA bij consoleshop gepre-orderd die dus in Rotterdam staat, gaat die tnt staken :duh:

Weet iemand ook of je joun pre-order daar kan annuleren en je geld terug kan krijgen?

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• Remy101

4

• Iscariah

3

• peter-de-gekste

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hey, wacht. Meestal sturen ze die pakketjes een dag van te voren op maandag dus zodat die de volgende dag bezorgt word. Dus heb ik nog een kans dat ik hem nog wel gewoon op dinsdag ontvang?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik heb hem ook gepre-orderd maar bij Dimension Plus(niet gevestigd in Rotterdam), maar ik vraag me toch ook af of ze hem dan wel bezorgen woon namelijk in Rotterdam. :duh:

edit: - Haal- en Brengritten

Voorzover op dit moment bekend zullen zowel de Haal- als de Brengritten in

Rotterdam e.o. geen hinder ondervinden van de acties op dinsdag 29 april,

maar er zal waarschijnlijk minder post worden gebracht dan wanneer er geen

actie zou zijn geweest. De verwerking van de opgehaalde post zal naar

verwachting enige vertraging ondervinden.

Bewerkt: door -KeNnY-
Geplaatst:

Ik zou zeggen: bel ze op of stuur ze een mailtje. Ga ervan uit dat ze zelf het beste zullen weten wat hun beleid daarin is. Persoonlijk denk ik dat je pech hebt. Tenslotte kan de gameshop er ook niets aan doen dat TNT mogelijk gaat staken en als ze iedereen geld gaan teruggeven zitten zij straks met 80.000 onverkochte GTA IV's in hun magazijn....maar wie weet heb je mazzel :Y

Geplaatst:

Heb dus even een mailtje gestuurd en dit kreeg ik terug.

Geachte heer *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Zover ons bekend zal dit geen vertraging opleveren. Dit omdat wij dit pakket als pakketpost verzenden en niet als normale post. Helaas kunnen wij hier geen garanties over doen, dit ligt aan TNT en of de pakketdienst ook gaat staken of niet. Het is helaas niet mogelijk het pakket dan af te halen. Dit omdat de betaling in een ander systeem zit dan de betalingen in de winkel.

Ik denk/hoop wel dat het goed zal komen.

Geplaatst:

Je moet nooit games op internet bestellen voor ze uit komen, altijd kans op trouble. Bij Dixons leggen ze er lekker eentje weg voor me. :dans:

Geplaatst:

Normaal zou ik hem ook gewoon halen bij de winkel zonder bestellen maar sinds ik niet dichtbij de stad woon bestel ik al mijn games gewoon altijd.

Geplaatst: (bewerkt)
Heb ik dus mijn GTA bij consoleshop gepre-orderd die dus in Rotterdam staat, gaat die tnt staken :duh:

Weet iemand ook of je joun pre-order daar kan annuleren en je geld terug kan krijgen?

Vraagje... Woon je in Rotterdam? Zoniet, dan hoef je niets te vrezen. Ik kan het weten, want ik werk bij de TNT. Vandaag is er in Amsterdam gestaakt, maar toch is er post rondgebracht. Niet zoveel als normaal, maar in ieder geval wel degelijk. Wees gerust. ^_^

Edit: F*c*i*g typo!

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

Gelukkig heb ik hier niets mee te maken :D

Ik heb het besteld bij de Intertoys. Ik hoef me niet druk te maken of ze er zijn, of uitverkocht zijn. ;) Ik kan gewoon wanneer de winkel open is binnenkomen en gaan afrekenen :puh: Ze houden namelijk één GTA IV voor mij appart liggen :D

Swiggers :cya:

Geplaatst:
gelukkig woon ik in AMsterdam :puh: Rotterdamers, sterkte :N

Heb ook medelijden met de Rotterdammers onder ons, zitten wij lekker te gamen en kunnen hun de moord stikken. En dat allemaal door die achtelijke stakingen, gelukkig hoef ik me nergens druk over te maken.

Geplaatst:

En daar leer je ook weer iets van he, bestel het voortaan in de winkel. TNT post heeft wel vaker leverings problemen, in de winkel heb je GTA IV mischien ook eerder. Dus de oude vertrouwde winkel is het beste lijk mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...