Jump to content

De post is mogelijk wat later

Recommended Posts

Geplaatst:
En daar leer je ook weer iets van he, bestel het voortaan in de winkel. TNT post heeft wel vaker leverings problemen, in de winkel heb je GTA IV mischien ook eerder. Dus de oude vertrouwde winkel is het beste lijk mij.

Dat kan ik je met zekerheid zeggen ja... In de winkel is zeker veiliger want ik probeerde 2 maanden geleden nog 5 CD's naar 5 verschillende adressen te sturen en er kwam er maar 1 aan. Eentje maar GVD! Ik werk er en ik weet ook dat er met de postzakken gesmeten wordt. Dus als je het al krijgt, dan heb je kans dat het stuk is. :schater:

Kansloos kutbedrijf... :N

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• Remy101

4

• Iscariah

3

• peter-de-gekste

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

MENSEN MENSEN toch. Heb RESPECT voor die staking. Zij verdienen te weinig en jullie klagen. Wacht dan maar een dag, zij moeten ook leven.

Geplaatst:
MENSEN MENSEN toch. Heb RESPECT voor die staking. Zij verdienen te weinig en jullie klagen. Wacht dan maar een dag, zij moeten ook leven.

En dan moeten ze de mensen die GTA IV besteld hebben laten lijden, laten ze lekker wat anders regelen dan. Als het maar voor die mensen op 29 April binnen is.

Geplaatst:
En daar leer je ook weer iets van he, bestel het voortaan in de winkel. TNT post heeft wel vaker leverings problemen, in de winkel heb je GTA IV mischien ook eerder. Dus de oude vertrouwde winkel is het beste lijk mij.

Daar ben ik het niet mee eens, dit gaat over een staking. Niet over een leveringsprobleem, ze staken omdat ze te weinig loon krijgen. Het enige wat ze bezorgen zijn rouwbrieven en medische zaken. Maar het ligt zeker niet aan TNT. Bovendien komt er ook nog een landelijke staking.

Gelukkig heb ik hier niets mee te maken :D

Ik heb het besteld bij de Intertoys. Ik hoef me niet druk te maken of ze er zijn, of uitverkocht zijn. ;) Ik kan gewoon wanneer de winkel open is binnenkomen en gaan afrekenen :puh: Ze houden namelijk één GTA IV voor mij appart liggen :D

Swiggers :cya:

Dan heb jij geluk. Ik ben ook met iemand naar de intertoys geweest, die wou hem ook apart latten leggen. Maar daar deden ze niet aan zeiden ze. Dus dat verschilt per winkel.

En dan moeten ze de mensen die GTA IV besteld hebben laten lijden, laten ze lekker wat anders regelen dan. Als het maar voor die mensen op 29 April binnen is.

Ik ben het weer niet met je eens eigenlijk, dat had jij ook tegen de politie kunnen zeggen een paar maanden terug. Die staakte voor hun salaris, wat vind je belangrijker? Een salaris voor mensen die ervan moeten leven. Of een spel voor een stel gameverslaafden?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik werk zelf bij de TNT en laat ik er toevallig net vandaan komen en toevallig dan in regio Rotterdam wonen.

De sorteercentra liggen plat dus je post zal inderdaad niet aankomen. Ik ben bang dat je hem toch pas 2 mei of in het uiterste geval 3 mei krijgt. Aangezien 30 april koningginendag is en 1 mei pinksteren (volgens mij).

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens, dit gaat over een staking. Niet over een leveringsprobleem, ze staken omdat ze te weinig loon krijgen. Het enige wat ze bezorgen zijn rouwbrieven en medische zaken. Maar het ligt zeker niet aan TNT. Bovendien komt er ook nog een landelijke staking.

Gelukkig heb ik hier niets mee te maken :D

Ik heb het besteld bij de Intertoys. Ik hoef me niet druk te maken of ze er zijn, of uitverkocht zijn. ;) Ik kan gewoon wanneer de winkel open is binnenkomen en gaan afrekenen :puh: Ze houden namelijk één GTA IV voor mij appart liggen :D

Swiggers :cya:

Dan heb jij geluk. Ik ben ook met iemand naar de intertoys geweest, die wou hem ook apart latten leggen. Maar daar deden ze niet aan zeiden ze. Dus dat verschilt per winkel.

Ik ben het weer niet met je eens eigenlijk, dat had jij ook tegen de politie kunnen zeggen een paar maanden terug. Die staakte voor hun salaris, wat vind je belangrijker? Een salaris voor mensen die ervan moeten leven. Of een spel voor een stel gameverslaafden?

Inderdaad we gaan er niet dood aan hoor, als de game 3 dagen later komt. omdat als hij dinsdag niet komt

Woensdag niet ivm koninginedag en donderdag hemelvaartsdag. dus dan is er ook geen post. dan is het niet eerder dan vrijdag

groetjes!

Geplaatst:

@Fiegel, ik vind GTA IV belangrijker. Daarvoor zit ik ook op dit forum he, voor de nieuwtjes enz. Wat kan als GTA fan mij dat staken nou schelen, nou niks eigelijk. Ik ga later ergens anders werken. ^_^

Geplaatst:
Inderdaad we gaan er niet dood aan hoor, als de game 3 dagen later komt. omdat als hij dinsdag niet komt

Woensdag niet ivm koninginedag en donderdag hemelvaartsdag. dus dan is er ook geen post. dan is het niet eerder dan vrijdag

Goddamn, fuck! Je hebt gelijk met je Hemelvaartsdag. En ik had vorige maand al aangekondigd dat ik volgende week vrijneem, koninginnendag niet meegerekend. Kan ik die dag weer terug gaan vragen, anders ben ik hem vast kwijt... :duh:

Geplaatst:

Goddamn, fuck! Je hebt gelijk met je Hemelvaartsdag. En ik had vorige maand al aangekondigd dat ik volgende week vrijneem, koninginnendag niet meegerekend. Kan ik die dag weer terug gaan vragen, anders ben ik hem vast kwijt... :duh:

offtopic

hm lijkt me niet hoor gaat bij mij gewoon automatisch die uren haalt hij niet van mijn saldo af zeg maar :)

leve automatisering :)

ontopic maar weer :puh:

Geplaatst:
Je moet nooit games op internet bestellen voor ze uit komen, altijd kans op trouble. Bij Dixons leggen ze er lekker eentje weg voor me. :dans:
Gelukkig koop ik het gewoon, niet pre-orderen, omdat ik weet dat er altijd iets gebeurt.

En wat nou als dixons ging staken?

Of dat je terwijl je terug naar huis loopt door de stad je tas met gta 4 erin wordt gejat?

Of als je winkel in de fik vliegt 2 dagen voor het uitkomt?

Of je struikelt of valt van je fiets en je dvd breekt door midden?

Of als er net een overval is gepleegt in de winkel waarbij kassiere is neergeschoten die als enige code van de kluis met gta 4 erin weet?

Of als je op de terugweg wordt aangereden omdat je door rood rijd omdat je haast hebt want je wil spelen?

En winkels hebben soms ook problemen met dat ze niet eens genoeg voor de aantal pre ordenaard hebben ofzo.

Je hebt echt niet meer kans op problemen als je op internet besteld.

Geplaatst:

Lol, DVDtje kan niet breken zit in hoesje. Moet je wel heel stom zijn, al je punten zijn te overdreven. Hoe jij je punten opnoemt kan ik wel uren door blijven gaan over via de post. :7

Geplaatst:
Lol, DVDtje kan niet breken zit in hoesje. Moet je wel heel stom zijn, al je punten zijn te overdreven. Hoe jij je punten opnoemt kan ik wel uren door blijven gaan over via de post. :7

Ja maar dat er toevallig net die dag een staking is toevallig in jouw stad/dorp, dat soort iets heeft net zon kleine kans als die dingen die ik noemde. Het is allebei heel betrouwbaar, maar er kan altijd wat mis gaan. En die kans dat er wat mis gaat is echt niet alleen als je het via post krijgt.

En misschien krijgt hij wel gewoon. Want de pakketdienst ligt waarschijnlijk niet stil. En het is natuurlijk niet zeker of die staking door gaat.

Geplaatst:
Je moet nooit games op internet bestellen voor ze uit komen, altijd kans op trouble. Bij Dixons leggen ze er lekker eentje weg voor me. :dans:
Gelukkig koop ik het gewoon, niet pre-orderen, omdat ik weet dat er altijd iets gebeurt.

En wat nou als dixons ging staken?

Of dat je terwijl je terug naar huis loopt door de stad je tas met gta 4 erin wordt gejat?

Of als je winkel in de fik vliegt 2 dagen voor het uitkomt?

Of je struikelt of valt van je fiets en je dvd breekt door midden?

Of als er net een overval is gepleegt in de winkel waarbij kassiere is neergeschoten die als enige code van de kluis met gta 4 erin weet?

Of als je op de terugweg wordt aangereden omdat je door rood rijd omdat je haast hebt want je wil spelen?

En winkels hebben soms ook problemen met dat ze niet eens genoeg voor de aantal pre ordenaard hebben ofzo.

Je hebt echt niet meer kans op problemen als je op internet besteld.

Hopelijk maak jij een grapje, anders weet ik er ook nog wel een paar.

Wat als al qaida binnen komt en de boel opblaast?

Wat nou als je de winkel uitloopt je laat je tas vallen komt op de kop van iemand anders en die valt bewusteloos neer, en terwijl jij de man wil gaan helpen, een andere gamer de Gta IV zit liggen en hem snel op pakt en wegfietst?

Ik denk nou niet dat dit zo snel zou gebeuren ;)

Geplaatst:

Onzin, bij Dixons gaat nooit wat mis. Altijd zekerheid, mischien jouw Dixons niet. Maar die bij mij wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...