Jump to content

De post is mogelijk wat later

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb bij consoleshop gepreorderd, en mijn postcode is 6243 :puh: Dus ik denk dat ik gewoon krijg wat ik gekocht heb.

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• Remy101

4

• Iscariah

3

• peter-de-gekste

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ik heb bij consoleshop gepreorderd, en mijn postcode is 6243 :puh: Dus ik denk dat ik gewoon krijg wat ik gekocht heb.

Die van mij valt ook buiten de regio gelukkig. *stuurt het leger des heils naar rotterdam voor degenen die via post besteld hebben*. Alleen ik ben wel bang dat als ze hem niet op tijd wegsturen naar mijn huis dat hij ook in de staking terecht zal komen.

Geplaatst:

Ligt het aan de postcode of zo? Mijn postcode ligt boven de 5600(de exacte zeg ik niet want dat is natuurlijk privé) Dus ik zal hem wél moeten krijgen? Ik las ergens dat de post onder de 5000 niet bezorgd wordt of zo?

Geplaatst:
Ligt het aan de postcode of zo? Mijn postcode ligt boven de 5600(de exacte zeg ik niet want dat is natuurlijk privé) Dus ik zal hem wél moeten krijgen? Ik las ergens dat de post onder de 5000 niet bezorgd wordt of zo?

Dat zou mooi zijn, ik heb het zelfde als jou ;)

Geplaatst:
Voor dinsdag 29 april zijn er door de vakorganisaties stakingen aangekondigd in Rotterdam.Tot deze staking is opgeroepen door de vakorganisaties in reactie op de impasse in het cao-overleg met TNT Post (zie eerdere berichtgeving).

Voor zover op dit moment bekend, zal de actie leiden tot mogelijk minder postbezorging en vertraging van de postverwerking in postcodegebieden 2900-3399 en 4300-4999. Voor meer details verwijzen wij u graag naar ‘Meest gestelde vragen’

Bijzondere poststromen, zoals rouwpost en diagnostische zendingen, zijn uiteraard veiliggesteld en vinden gewoon doorgang.

Op woensdag 23 en vrijdag 25 april vonden soortgelijke acties plaats in respectievelijk Den Haag en Amsterdam.

De ontstane achterstand in de postbezorging en -verwerking in de regio Den Haag is inmiddels weggewerkt, waardoor u hier weer de kwaliteit van ons kunt verwachten die u gewend bent. In de regio Amsterdam is de verwachting dat er na zaterdag 26 april geen achterstand meer is.

Bron: http://www.tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspx

Tussen de postcodes 2900-3399 en 4300-4999 wordt dus niet bezorgd. Heb ik dus ff geluk ^_^

Geplaatst:
Voor dinsdag 29 april zijn er door de vakorganisaties stakingen aangekondigd in Rotterdam.Tot deze staking is opgeroepen door de vakorganisaties in reactie op de impasse in het cao-overleg met TNT Post (zie eerdere berichtgeving).

Voor zover op dit moment bekend, zal de actie leiden tot mogelijk minder postbezorging en vertraging van de postverwerking in postcodegebieden 2900-3399 en 4300-4999. Voor meer details verwijzen wij u graag naar ‘Meest gestelde vragen’

Bijzondere poststromen, zoals rouwpost en diagnostische zendingen, zijn uiteraard veiliggesteld en vinden gewoon doorgang.

Op woensdag 23 en vrijdag 25 april vonden soortgelijke acties plaats in respectievelijk Den Haag en Amsterdam.

De ontstane achterstand in de postbezorging en -verwerking in de regio Den Haag is inmiddels weggewerkt, waardoor u hier weer de kwaliteit van ons kunt verwachten die u gewend bent. In de regio Amsterdam is de verwachting dat er na zaterdag 26 april geen achterstand meer is.

Bron: http://www.tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspx

Tussen de postcodes 2900-3399 en 4300-4999 wordt dus niet bezorgd. Heb ik dus ff geluk ^_^

Ik ben idd ook heel erg blij dat ik dit lees :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...