Abnormaal Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Is er verschil op te merken wanneer je je PS3 met een component av kabel aansluit op een SD-TV? Ik wil de beste kwaliteit voor om mijn SD-TV maar is dit wel de moeite om van een composite (standaard) kabel ove te stappen naar de component av kabel qwa beeld en geluid? Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Natuurlijk niet zoon verschil als hdmi op HD. Ik denk dat het aan de kwaliteit van de televisie licht of je hier wat aan hebt. Theoretisch gezien is het natuurlijk wel beter, maar ik weet niet of het in de praktijk zinvol is. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Natuurlijk niet zoon verschil als hdmi op HD. Ik denk dat het aan de kwaliteit van de televisie licht of je hier wat aan hebt. Theoretisch gezien is het natuurlijk wel beter, maar ik weet niet of het in de praktijk zinvol is. Dat vraag ik mij dus ook af ofdat het echt verschil maakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.