Jump to content

amulance

Recommended Posts

Geplaatst:

ik doe soms de missie,s van de ambulance en dan ben ik soms na 9 levels af en dan moet ik weer overnieuw beginnen weten jullie iets waarvoor je niet opnieuw hoeft te beginnen want ik wil het niet in 1 keer doen want dat

duurt wel een uur en dat is niet zo leuk dus kun je ook opslaan onder die missie,s?

Geplaatst:

Nee, dat kan helaas niet. Vigilante, brandweer en ambulance moeten in 1 keer gedaan worden. En dat duurt inderdaad lang en kán wel eens misgaan maar dat hoort een beetje bij het spel vrees ik. Dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk ^_^

Mocht je het écht niet lukken kun je natuurlijk altijd een verzoek doen in het save-game forum dat iemand anders heb eventjes voor je doet. Tenminste, als je hem op de PC hebt.....

Geplaatst: (bewerkt)

Even een kleine toevoeging, je kan ook een savegame aanvraag doen voor op de PS2.

Als je het echt saai vind om zo lang aan één (sub-)missie te werken zou ik af en toe gewoon even pauzeren en wat anders doen. Dit maakt het gewoon leuker en als je klaar bent met je pauze heb je weer even zin om GTA te spelen. Zo werkt het bij altijd tenminste.

Een aanvraag is mogelijk maar hoe meer je de missie doet hoe beter je er in wordt natuurlijk. Veel succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Nee, dat kan helaas niet. Vigilante, brandweer en ambulance moeten in 1 keer gedaan worden. En dat duurt inderdaad lang en kán wel eens misgaan maar dat hoort een beetje bij het spel vrees ik. Dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk ^_^

Mocht je het écht niet lukken kun je natuurlijk altijd een verzoek doen in het save-game forum dat iemand anders heb eventjes voor je doet. Tenminste, als je hem op de PC hebt.....

oke bedankt jullie twee.

Geplaatst:

Ik heb wel een tip, waardoor die missie sneller gedaan is.

Tip: Doe het in Angel Pine. Je hoeft nooit verder dan twee straten te rijden, en soms staan er drie patiënten op een rij in eén straat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...