Jump to content

hoe kan gta IV al uitgelekt zijn ?

Recommended Posts

Geplaatst:

heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

6

• DenkaanHenk

5

• Iscariah

4

• Shifty_93

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
mischien door een medewerker van R* ???

maar r* houd toch wel in de gaten hoeveel gta ze op het kantoor hebben of zo?

Geplaatst:
mischien door een medewerker van R* ???

maar r* houd toch wel in de gaten hoeveel gta ze op het kantoor hebben of zo?

ja, das waar...

Geplaatst:

GTA IV is gold en dus kan er heel gemakkelijk een exemplaar zijn weggegapt in een winkel of bij het bedrijf dat alles op CD/DVD zet. (Als dat er is, weet ik eigenlijk niet eens.) Bovendien hebben alle grote media als het goed is onderhand een (p)review-code gestuurd gekregen om de game te spelen. Deze kunnen ook heel gemakkelijk even de content uploaden. Vervolgens verspreidt het zich dan als een razende.

Geplaatst:

Zover ik weet had een gameshop in Australie te vroeg al een groot aantal games verstuurd. Op die manier is het dus door een gamer door verspreid.

Geplaatst:
heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

Krijg jij hem na sluitings tijd mee of moet jij ook wachten tot dinsdag???

Geplaatst:

nee of ik moet daar binnen zitten tot 12uur.. :puh:

Geplaatst:

Marketing strategie, denk je nie?

Geplaatst:

Ok ik weet wel wat ik zou kiezen ik zou ff blijfen wachten tot 12 uur dan ff een andere game spelen daar .

Of mag je om 6 uur naar huis gaan en 12 uur de game op halen?

Geplaatst:

De meeste winkels hebben hem vandaag of gisteren al gekregen. kennelijk heeft de Bart Smit ervoor gekozen om de games zolang in het hoofdmagazijn te laten liggen om de kans dat die bij Bart Smit uitlekt te verkleinen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...