Jump to content

hoe kan gta IV al uitgelekt zijn ?


battle1970

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    6

  • DenkaanHenk

    5

  • Iscariah

    4

  • Shifty_93

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zover ik weet had een gameshop in Australie te vroeg al een groot aantal games verstuurd. Op die manier is het dus door een gamer door verspreid.

Als dit zo is dan spelen ze toch de Australische versie?

Die minder geweldadig is ofzoiets..

Dat had ik tenminste ergens gelezen omdat hij anders niet mocht worden verkocht.

correct me if i'm wrong.

edit: vind het ook wel grappig dat hij is uitgelekt. voor die release groepen is het toch een wedstrijd he wie hem als eerste kan bemachtigen iCON is de winnaar :puh:

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet had een gameshop in Australie te vroeg al een groot aantal games verstuurd. Op die manier is het dus door een gamer door verspreid.

Als dit zo is dan spelen ze toch de Australische versie?

Die minder geweldadig is ofzoiets..

Dat had ik tenminste ergens gelezen omdat hij anders niet mocht worden verkocht.

correct me if i'm wrong.

edit: vind het ook wel grappig dat hij is uitgelekt. voor die release groepen is het toch een wedstrijd he wie hem als eerste kan bemachtigen iCON is de winnaar :puh:

is niet de gold versie dus is nog altijd een "competitie" ik dacht dat het een versie was van previews doordat je ingame nog muziek kon luisteren enz en nog bugs in waren (lees: framedrops en dergelijke) ben wel niet zeker :$

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet had een gameshop in Australie te vroeg al een groot aantal games verstuurd. Op die manier is het dus door een gamer door verspreid.

Als dit zo is dan spelen ze toch de Australische versie?

Die minder geweldadig is ofzoiets..

Dat had ik tenminste ergens gelezen omdat hij anders niet mocht worden verkocht.

correct me if i'm wrong.

edit: vind het ook wel grappig dat hij is uitgelekt. voor die release groepen is het toch een wedstrijd he wie hem als eerste kan bemachtigen iCON is de winnaar :puh:

Ja precies ik was de eerste met de nieuwe album van Snoop Dogg - Ego trippin eindelijk waren de emule gasten 1 keer sneller dan torrent haha.

Link to comment
Delen op andere websites

R* kan er niets aan doen.

Hoe weet je dat? Niemand is te vertrouwen als het om eer gaat.

Het probleem zal hoogstwaarschijnlijk in de distributie zitten. Lekken via UPS, DHL etc. Of via de retailers, denk niet dat er binnen rockstar veel gelekt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...