Jump to content

hoe kan gta IV al uitgelekt zijn ?

Recommended Posts

Geplaatst:
Is eigelijk hetzelfde ja, alleen een fiets heb je echt nodig. Een game niet, das het enige verschil.

ja maar stelen is stelen!

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

6

• DenkaanHenk

5

• Iscariah

4

• Shifty_93

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Is eigelijk hetzelfde ja, alleen een fiets heb je echt nodig. Een game niet, das het enige verschil.

Het gaat om het idee. Hij vindt iets prachtig wat eigenlijk verrot is. Rockstar heeft hard gewerkt voor ons, en nu lopen ze al inkomsten mis door dit soort drollen die het prachtig vinden.

Geplaatst:
Ik vind het prachtig dat hij is uitgelekt:D

Uitlekken en daarna downloaden == stelen.

Ik ga jouw fiets stelen, dat vind ik prachtig!!! == hetzelfde.

Capiche? :duh:

Ach jongen, die Rockpoep heeft toch al te veel geld. Ik hou niet zo van grote bedrijven, zijn veel te rijk, en mensen in bijvoorbeeld darfur verhongeren omdat ze niets hebben. Dus waar maak je je druk om?

En ik vind jouw plaatje (anarchy teken erin) niet echt synchroon met jouw bericht.

Geplaatst:
Ach jongen, die Rockpoep heeft toch al te veel geld. Ik hou niet zo van grote bedrijven, zijn veel te rijk, en mensen in bijvoorbeeld darfur verhongeren omdat ze niets hebben. Dus waar maak je je druk om?

En ik vind jouw plaatje (anarchy teken erin) niet echt synchroon met jouw bericht.

1. Zonder dat geld, zit jij straks geen GTA IV te spelen. Bedenk dat maar eens. En het is waar... In Darfur hebben ze misschien niets, maar zo is de wereld. Wen er maar aan.

2. Lekker boeiend...

Geplaatst:

Het gaat om het idee. Hij vindt iets prachtig wat eigenlijk verrot is. Rockstar heeft hard gewerkt voor ons, en nu lopen ze al inkomsten mis door dit soort drollen die het prachtig vinden.

Haha voor ons haha tuurlijk niet voor ons voor hun zelf het gaat hun alleen maar om het geld daar gaat het altijd om.

Geplaatst:

1. Zonder dat geld, zit jij straks geen GTA IV te spelen. Bedenk dat maar eens. En het is waar... In Darfur hebben ze misschien niets, maar zo is de wereld. Wen er maar aan.

2. Lekker boeiend...

Ja Precies zo is de wereld wen er maar aan ja.

Geplaatst:

Waarom betalen als het gratis kan? Zo makkelijk is het. Jullie zijn zeker ook van die type's die de GTA IV als die nu opeens voor hun neus getoverd werd gewoon lieten liggen omdat ze de R* willen bedanken. Maar eingelijk zijn jullie juist de makkelijke prooitjes. Ze lachen daar boven bij R* zich de ballen uit de broek, geloof me.

Geplaatst: (bewerkt)

Haha voor ons haha tuurlijk niet voor ons voor hun zelf het gaat hun alleen maar om het geld daar gaat het altijd om.

Ze werken wel voor ons (als we maar betalen)... Zonder Rockstar geen GTA. Dus voor wie werken ze? Voor geld én voor ons.

EDIT: @ Vercetti29: Geloof wat je geloven wilt, jochie... Intresseert me geen reet. Ik hoop eigenlijk dat jouw console kapot gaat. Dan lach ik me de ballen uit m'n broek!

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

Zo is de wereld, wen er maar aan :? :? :?

Zo is de wereld misschien, maar zo hoort 'ie niet te zijn. Van mij mogen ze flink wat meer belasting op die rijke vetlappen en bedrijven heffen en daar dan ontwikkelingsprogramma's in 3e wereldlanden van financieren. Dan maar geen GTA ^_^:cya:

Geplaatst:

GTA kan uitgelekt zijn door de export ofzo iets

mensen die ze weg brengen naar de winkels kunnen at gesmokelt hebben,

waarondere - xbox360. :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind Rockstar een topbedrijf omdat ze je iets bieden voor geld. Hoeveel gare spellen je wel niet hebt liggen in de shops, de makers daarvan, dát zijn flikkers.

Maar daar heb jij niks tegen als ze bijna failliet zijn omdat ze niet meer geld hebben dan de mensen in Darfur?

Vind dat je mooie idealen hebt maar dit argument tegen Rockstar gebruiken slaat kant noch wal in mijn ogen....

Is een mooi bedrijf in een klotewereld (die zelfs overduidelijk de spot drijft met die wereld!!) een klotebedrijf? Vandaar, kant noch wal :tu:

Bewerkt: door Valkenburger
Geplaatst:
Waarom betalen als het gratis kan? Zo makkelijk is het. Jullie zijn zeker ook van die type's die de GTA IV als die nu opeens voor hun neus getoverd werd gewoon lieten liggen omdat ze de R* willen bedanken. Maar eingelijk zijn jullie juist de makkelijke prooitjes. Ze lachen daar boven bij R* zich de ballen uit de broek, geloof me.

Jij denkt dat alles gratis is ze moeten het publiceren en daarvoor hebben ze het aanwinst nodig van de aankoop die jij/wij gaan maken. :Y

Geplaatst:
mischien door een medewerker van R* ???

maar r* houd toch wel in de gaten hoeveel gta ze op het kantoor hebben of zo?

ja, das waar...

Ja, en waar ze GTA spelen, die zitten in een soort kluis, en word gecontroleerd of een van de cd's eruit is.

dus sluit dat maar uit, ik denk dat het een promoversie is.

Die een journalist online heeft gezet.

Laten we hopen dat het een promo versie is _O_

Greetz

Geplaatst:

Ik vind Rockstar een topbedrijf omdat ze je iets bieden voor geld. Hoeveel gare spellen je wel niet hebt liggen in de shops, de makers daarvan, dát zijn flikkers.

Maar daar heb jij niks tegen als ze bijna failliet zijn omdat ze niet meer geld hebben dan de mensen in Darfur?

Vind dat je mooie idealen hebt maar dit argument tegen Rockstar gebruiken slaat kant noch wal in mijn ogen....

Is een mooi bedrijf in een klotewereld (die zelfs overduidelijk de spot drijft met die wereld!!) een klotebedrijf? Vandaar, kant noch wal :tu:

Ja daar heb je idd ook een aantal goede argumenten :tu:

Maar ik probeer eigelijk alleen te zeggen dat je je niet zo druk moet maken om mensen die iets downloaden. :Y

Geplaatst:

Het is nog een paar nachtjes slapen voordat we Grand Theft Auto IV eindelijk officieel in onze handen krijgen, maar ondertussen lijkt de hype zijn hoogtepunt te bereiken.

Zo is de game al een paar keer uitgelekt via het internet. Verscheidene torrentsites bieden de game momenteel aan. Het zou gaan om de Europese Xbox 360-versie van de game die 6,32 GB groot is. Een groep die zichzelf ICON noemt, is verantwoordelijk voor de torrents. Het is nog niet bekend of het om de volledige versie van de game gaat.

Als reactie daarop zou uitgever Take-Two retailers hebben aangespoord om uiteindelijk Grand Theft Auto IV vroeger te verkopen. De brief bleek uiteindelijk vals te zijn en Take-Two heeft dus nooit deze toestemming geven.

Embargo verbroken

Ondanks het embargo om GTA IV niet voor dinsdag te verkopen, hebben verschillende Australische retailers zich daar niet aan gehouden. Grand Theft Auto IV is bijna een week te vroeg in de Australische winkels verschenen. Het is momenteel nog onduidelijk of Take-Two acties onderneemt.

Grand Theft Auto IV verschijnt op 29 april in de winkels voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3.

© Gamez.nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...