Big Playahh Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik vraag me af wanneer de cheats online komen? de dag van de release of later? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik denk een paar dagen later. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik denk dat het een maand duurd voor alle cheats bekend zijn. Een speciaal programma die speurd het spel af voor cheats. R* zelf geeft nooit cheats uit. Ze stoppen het erwel in maar zeggen niks. Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) eerst zonder cheats proberen joh is veel leuker anders is de lol er ook snel af tenzij je een cheat profiel aanmaakt voor de lol. maar ik vraag me dus af hoe ze daar toch steeds aan komen die cheats. is dat gewoon een kwestie van knoppen combinaties uitproberen of zijn daar andere bronnen voor? ???? Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
Dastard Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik denk dat het een maand duurd voor alle cheats bekend zijn. Een speciaal programma die speurd het spel af voor cheats. R* zelf geeft nooit cheats uit. Ze stoppen het erwel in maar zeggen niks. Lol, wie heeft je dat verteld, de tandenfee De cheats komen altijd (bijna) een dag uit na de release. Reageren
Giozio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 haha, In het begin gebruik ik bijna nooit cheats. GR Giozio Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik dacht altijd dat R* ze zelf uitgeeft maar ik dek de X-BOX cheats als R* ze zelf niet geeft dat die er morgen al op kunnen staan! Ps3 dan dag van release of 1 a 2 dagen later Reageren
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 misschien komen er wel geen eens cheats in deze gta. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Jawel, er zouden cheats komen. Ik doe eerste keer lekker met cheats, ik ga niet moeilijk doen. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Triest als je zo'n mooie game als Grand Theft Auto IV met cheats gaat spelen! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 eerst zonder cheats proberen joh is veel leuker anders is de lol er ook snel af tenzij je een cheat profiel aanmaakt voor de lol. maar ik vraag me dus af hoe ze daar toch steeds aan komen die cheats. is dat gewoon een kwestie van knoppen combinaties uitproberen of zijn daar andere bronnen voor? ???? ja maar ik ben slecht in gamen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Me to, ben niet zo'n hardcoregamer. Ik game voor het plezier, niet voor het uitspelen. Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Me to, ben niet zo'n hardcoregamer. Ik game voor het plezier, niet voor het uitspelen. offtopic haha 3 op een rij dan idem dito hier. heb er normaal niet eens zo super veel tijd voor ivm met mn werk. Dus daarom doe ik ook meestal super lang over een game voordat ik hem uitspeel. ALs ik dat Uberhaubt al doe.. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) yay ik ben niet de eenige ik d8 dat hier alleen van die computernerds op zaten lol Bewerkt: 25 april 2008 door Big Playahh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.