Jump to content

cheats waaneer komen die online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mij lukt het (bijna) nooit om een gta zonder cheats uit te spelen. Ik haat het ook om een missie vaak overniew te doen...Dus gebruik ik soms cheats als het nodig is.

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

4

• Big Playahh

3

• Vercetti29

3

• Alchemy

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Mij lukt het (bijna) nooit om een gta zonder cheats uit te spelen. Ik haat het ook om een missie vaak overniew te doen...Dus gebruik ik soms cheats als het nodig is.

Me2 maar ik ga eerst de stad verkenen als ik hem heb en dan nog geen missie als dat kan maar het kan zijn dat er nu al cheats zijn omdat de game uitgelekt is !

Geplaatst:

als je een missie niet kan uitspelen, dan koop je gewoon een beter wapen of verzin je een nieuwe tactiek, direct al cheats gebruiken is toch wel dom, ik wacht liever tot ik ieuwe wapens enz VRIJSPEEL, da is altij vee leuker

Geplaatst:
eerst zonder cheats proberen joh is veel leuker

anders is de lol er ook snel af tenzij je een cheat profiel aanmaakt voor de lol. :puh:

maar ik vraag me dus af hoe ze daar toch steeds aan komen die cheats.

is dat gewoon een kwestie van knoppen combinaties uitproberen of zijn daar andere bronnen voor?

????

Bij sommige games geven ze de cheats gewoon soms zelfs eventjes voor de release maar zoals iemand al zei, bij rockstar niet... :cya:

Geplaatst:

Alleen in GTA is cheaten leuk :D , in andere games zoals shooters enzo is cheaten saai. Ben benieuwd wat de cheatcombinaties voor de Xbox 360 zijn. :)

Geplaatst:
Alleen in GTA is cheaten leuk :D , in andere games zoals shooters enzo is cheaten saai. Ben benieuwd wat de cheatcombinaties voor de Xbox 360 zijn. :)

Ja het is wel waar Saints Row Cheaten gaat ook wel maar bij de anderen is het echt saai maar ik ben ook wel benieuw naar de combinaties

Geplaatst:
kansloze cheaters

hiermee wil je zeggen dat jij noooooit cheat ??

cheats zijn toch ook voor de funn. niet voor MP natuurlijk dat is wel sip als je dat doet.

Geplaatst:

Ik gebruik altijd cheats voor GTA, ik heb ook nog nooit een gta game uitgespeeld. :Y

Voor mij draait het ook om de fun ^_^

Geplaatst:
kansloze cheaters

hiermee wil je zeggen dat jij noooooit cheat ??

cheats zijn toch ook voor de funn. niet voor MP natuurlijk dat is wel sip als je dat doet.

Misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn echt mensen die "noooooit" cheaten. ;)

Ik heb zelf geen idee wanneer de cheats komen, maar het zou wel handig zijn als ze er nu al zijn voor de mensen die gta4 al hebben. :puh:

Geplaatst:
ik vraag me af wanneer de cheats online komen?

de dag van de release of later?

Waarom weer aan cheats beginnen? :duh:

Geplaatst:
Misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn echt mensen die "noooooit" cheaten. ;)

Steekt zijn vinger op

Geplaatst:

Steekt zijn vinger op

Lacht uit

Geplaatst:

Steekt zijn vinger op

Lacht uit

Snapt niet meer wat er bedoelt word :puh:

Geplaatst:

Steekt zijn vinger op

Lacht uit

Kijkt sip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...