DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik vraag me af wanneer de cheats online komen?de dag van de release of later? Waarom weer aan cheats beginnen? Dat is de vraag toch niet, cheats zijn juist een leuke toevoeging aan GTA. Ik save er gerust mee, kan mij niks bommen. De eerste keer doe ik sowieso altijd met cheats, daarna zie ik wel wat ik doe. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik hoop dat zo rap mogelijk cheats op online gezet want spel zal heel moeilijk worden. Reageren
bennie-b Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik ga gewoon gamen op me normale profiel en op me ander e ga ik cheaten als ik wer eens zin heb om alles en iedreen om me heen kapot te knallen!!! vette wapens en heel wat ammo is dan een must natuurlijk Reageren
js007 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Voor sommige spellen heb je geen cheats nodig. Mischien zal het zo zijn bij gta4 Reageren
aeroxthm Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 het is niet de vraag of er cheats komen maar waneer Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Cheats zullen er wel zijn maar inderdaad wanneer...? Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hoe ontdeken ze die cheats? Krijgen ze die door van Rockstar of proberen ze zelf van alles uit?? Reageren
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik heb meegedaan aan twister op het vechtdal college in hardenberg en nu sta ik in het guinnes world book of records en we hebben nu met 2100 mensen aan twister gedaan op een mat lachen man. ontopic:ik denk dat ze 29 april online komen. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik heb meegedaan aan twister op het vechtdal college in hardenberg en nu sta ik in het guinnes world book of records en we hebben nu met 2100 mensen aan twister gedaan op een mat lachen man.ontopic:ik denk dat ze 29 april online komen. Omg xD Stomste reactie ooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.