Little Jacob Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nou ik heb dus een playstation 3 en ik speel daar call of duty 4 online op. Nou doet het het niet meer op een of andere manier en als ik online een game zoekt dan staat er "downloading settings" of iets dergelijks. Ik wacht dus een half uur en nog steeds staat het er. Is dat een fout die vaak voorkomt of wat zou de oorzaak zijn? Groetjes, Little Jacob Reageren
maikel jonson Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 mischien iets met je conectie Reageren
Adren4Line Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Bij mij staat dat er maar 3 seconden ofso Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Bij mij staat dat er maar 3 seconden ofso Ja dat is normaal, maar dit dus niet. Maar was dit eenmalig, of heb je het elke keer? Want ik heb het ook wel eens, maar dan is het later weer voorbij. Misschien helpt het om je PS3 opnieuw op te starten. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb dit dus altijd, en ik heb het spel opnieuw opgestart. Ps3 ook. De connectie is goed want Resistance FOM kan ik wel gewoon online spelen. Ik hoop niet dat dit betekend dat ik een nieuwe zal moeten aanschaffen wil ik online kunnen spelen. Iemand nog een idee? Ps. bedankt voor de reactie's Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb dit dus altijd, en ik heb het spel opnieuw opgestart. Ps3 ook. De connectie is goed want Resistance FOM kan ik wel gewoon online spelen. Ik hoop niet dat dit betekend dat ik een nieuwe zal moeten aanschaffen wil ik online kunnen spelen. Iemand nog een idee?Ps. bedankt voor de reactie's Heb je de laatste updates? Dit kan je controleren bij Instellingen -> Updates. Anders weet ik het echt niet. Misschien kan je een mailtje sturen naar Sony PS3 of op de CoD4 site. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb dit dus altijd, en ik heb het spel opnieuw opgestart. Ps3 ook. De connectie is goed want Resistance FOM kan ik wel gewoon online spelen. Ik hoop niet dat dit betekend dat ik een nieuwe zal moeten aanschaffen wil ik online kunnen spelen. Iemand nog een idee?Ps. bedankt voor de reactie's Heb je de laatste updates? Dit kan je controleren bij Instellingen -> Updates. Anders weet ik het echt niet. Misschien kan je een mailtje sturen naar Sony PS3 of op de CoD4 site. Ja, ik gister kon ik nog een nieuwe update doen specifiek voor CoD4, ik dacht oké nu doet hij het wel. Maar nee nog steeds niet. Ook als ik split screen wilt doen loopt die bij het laden vast en kan ik niks meer doen behalve de Ps3 resetten. Maarja ik speel het spel gewoon maar even niet meer, gta iv komt toch over een paar dagen. En ik zal nog even een mailtje sturen. Bedankt Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja, gekocht bij een webwinkel. Ik heb namelijk eerst wel kunnen spelen online. Maar later opeens niet meer, het zal wel betekenen dat ik, als ik verder wilt gamen, een nieuwe CoD4 moet kopen Reageren
ikt Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Vraag om een nieuwe disc, garantie Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja als dat de enigste oplossing is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.