Kenji Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Ik heb veel mods in SA en ze gaan allemaal goed en leuk.. ik snap hoe je de .dff en .txd moet replacen en deleten en adden maar hoe ik het ook probeer telkens als ik iets replace loopt hij vast tijdens het laden ongeveer in het midden.. ik druk op new game omdat ik al had gelezen dat dat er mee te maken kon hebben, ook als ik de player.img aanpas (heb ooit een t-shirt gedownload) loopt hij vast.. is er iets wat ik over het hoofd zie of iets wat ik nog erbij moet doen..? ik heb -IMG-tool 2.0 -GGMM en bij bijde loopt hij vast als ik het gebruik om de txd of dff ermee vervang/aanpas ik wil zooo graag eens een keer mooie auto`s erin drukken maar ik krijg het maar niet voor elkaar #EDIT ik heb V1 ik heb hem nooit gepatched er staat niks links/of rechts onder in mijn hoofdmenu thx in advance, kenji Bewerkt: 25 april 2008 door Kenji Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.