Bloodz & Cripz member Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb cheatdevice gedownload voor GTA VCS voor de psp, maar hoe zet ik hem op mijn psp en in mijn spel? Reageren
Miek Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Hallo! Ik zou je graag willen helpen, maar dit soort dingen zijn illegaal(denk ik toch) en mogen we niet bespreken op dit forum. Ben ik fout?Meld het dan! MGV, Miek Bewerkt: 27 april 2008 door Miek Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 CheatDevice is niet illegaal hoor.. Is een soort Trainer mod voor VCS en LCS. Op de topicstarters vraag over; Je zult een Custom Firmware moeten hebben, of gebruik maken van Devhook. Custom Firmwares zijn firmwares die niet door Sony zelf zijn uitgegeven maar door fans. Heb je deze niet zul je ook geen CheatDevice kunnen gebruiken. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) CheatDevice is niet illegaal hoor.. Is een soort Trainer mod voor VCS en LCS.Op de topicstarters vraag over; Je zult een Custom Firmware moeten hebben, of gebruik maken van Devhook. Custom Firmwares zijn firmwares die niet door Sony zelf zijn uitgegeven maar door fans. Heb je deze niet zul je ook geen CheatDevice kunnen gebruiken. En Asphaltje is was vergeten deze er nog eventjes bij te zetten. «- In de war met Firmwire... Het is niet één twee drie te installeren, maar vereist de nodige moeite. Mocht je er niet uit komen, dan helpt dit topic misschien. Hier zijn inmiddels al aardig wat vragen gesteld over deze modificatietrainer. Succes Bewerkt: 27 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.