Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ja, GTA IV komt eraan dus moet ik daar wel even een signature voor maken.

Naast de signature die ik gemaakt heb voor de SOTM, te bekijken bovenaan de Graphics fora, heb ik nu ook een simpelere gemaakt.

Gewoon een screentje, en wat tekst, met enkele effectjes.

gtaivpngkm6.png

Tevens gebruik ik deze ook als signature. Kunnen jullie even zeggen wat jullie ervan vinden, en misschien wat tips?

Geplaatst:
Ja ja, GTA IV komt eraan dus moet ik daar wel even een signature voor maken.

Naast de signature die ik gemaakt heb voor de SOTM, te bekijken bovenaan de Graphics fora, heb ik nu ook een simpelere gemaakt.

Gewoon een screentje, en wat tekst, met enkele effectjes.

gtaivpngkm6.png

Tevens gebruik ik deze ook als signature. Kunnen jullie even zeggen wat jullie ervan vinden, en misschien wat tips?

ik vind hem schitterend geen tips want zo mooi vind ik hem!

Geplaatst:

Zoals je al zegt, een simpele sig. Maar dat gaat in ieder geval niet af van de kwaliteit. Ik vind het een erg mooie sig. Je hebt een mooie font uitgekozen. Wat je alleen misschien beter niet had kunnen doen, zijn de effecten om het GTA IV logo. Ik zie tenminste wat wit er omheen zitten. Dat had je misschien beter weg kunnen halen/laten. Maar verder ziet hij er goed uit. Ik geef je een 7/10

mvg,

Kloep

Geplaatst:

In je post zeg je dat je er eigenlijks weinig tijd in hebt gestoken maar ondanks dat vind ik de sig wel schitterend... De tekst van "Grand Theft Auto IV" vind ik mooi en de lichte gloed maakt het helemaal af... Jou'n naam in de sig is precies op de juiste plaats gezet en heeft een kleur die goed bij de licht past maar die er niet voor zorgt dat de tekst een schutkleur heeft maar dat komt waarschijnlijk door de Drop Shadow... De border is echt prachtig en maakt de signature helemaal af... Je cijfer voor deze is een 10!!

Geplaatst:

Wat een toeval, ik heb ook zo'n signature gamaakt :') En ik had er geen idee van tot jij me het aanwees op Mr.Green xD

Een 8/10, de letters zjin naar mijn mening wat te groot.

Geplaatst:

Nou Hanneswasco, weer een mooi staaltje werk :Y.

Hiet ziet er eigenlijk gewoon uit als een plaatje met tekst, maar ik weet niet of dat zo is. Maar hij ziet er in iedergeval heel mooi uit. Het logo van IV is niet te groot en (ik) vind de naam ook niet te groot. De gloed die over Liberty City heen 'valt', ziet er perfect uit. Kortom: een prachtige signature al mag ik zelf zeggen.

Rate: 9/10! :Y.

Geplaatst:

Om eerst wat te zeggen vind ik deze zeer mooi, alles is mooi afgewerkt. Goede lettertype gekozen, alle kleuren passen bij elkaar,... Maar ik heb wel 1 minpuntje: Al die kleuren samen zijn nogal wat te eentonig. Maar voor de rest is alles mooi. Als het aan mij afhangt zou ik je een 9/10 geven. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik wil even zeggen er zijn geen vliegtuigen in gta IV

maar ik vind hem nog steeds prachtig

Bewerkt: door ivo glasius
Geplaatst:

dag!

Ja,maar hij kan er niks aan doen dat dat vliegtuig erbij op staat.

Die stond zo al op het plaatje

De sig vind ik erg mooi,ookal is hij zo simpel!

De tekst is precies goed,en de effecten zijn ook goed!

9.5/10

Geplaatst:

dag!

Ja,maar hij kan er niks aan doen dat dat vliegtuig erbij op staat.

Die stond zo al op het plaatje

De sig vind ik erg mooi,ookal is hij zo simpel!

De tekst is precies goed,en de effecten zijn ook goed!

9.5/10

ok

Geplaatst:

Er zijn wel vliegtuigen in GTA IV, ik zie er vaak wel wat rondvliegen. Je kunt ze alleen niet besturen maar ze zijn er wel dus het klopt.

Greetzz

Geplaatst:

Een mooie simpele signature, alles past bij elkaar weinig dingen om op te merken. Het gta logo nog een leuke witte gloed gegeven en je naam in de goede kleur, Perfect!

10/10

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...