broodkorst Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 Hallo, ik ben broodkorst ik ben hier nieuw enzo.. maar ik heb met fraps een filmpje gemaakt met al mn gta stunts.. op de motor over schansen enzo.. het idee heb ik gejat van zo'n andere kerel, maar deze stunts heb ik zelf allemaal gedaan enzo ik heb geen cheats of mods gebruikt, het is niet nep ofzo. er zitten nog wel wat foutjes in, bijvoorbeeld aan het einde van eht 1e liedje.. de kwaliteit is wel gaar, maargoed, zie maar of je hem download Download hem hier.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 En waar zou ik hem kunnen downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 waarom doet het filmpje niet in windows media player? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 Xamber,May 1 2004, 07:02 PM] En waar zou ik hem kunnen downloaden? zoals daar boven ook stond.. Download hem hier... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 sorry, bij een vriend van me werkt ie wel op windows media player, en bij mij ook.. misschien heb je niet de juiste codec's.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 Ik heb he bekeken! wel een leuk filmpje! ik kan dat echt niet! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 hah het is gewoon een kwestie van een paar keer proberen.. gewoon met een pcj 600 tegen die fontein op rijden en dan 6 indrukken(naar achter leunen) en a(opzij leunen) indrukken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 waarom doet het filmpje niet in windows media player? Heb je wel media player 9?? update hem, misgien werkt ihj dan wel! Edit: Hij doet het inderdaad niet, fout in de codec broodkorst! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 2 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 tss wat stom.. misschienligt het aan DivX.. en hoe kan het dat ie bij 8-ball het wel doet.. misschien heeft 8-ball wel DivX en jullie niet ofzo :unsure: :blink: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Bij mij werkt het filmpje perfect. Dat wil niet zeggen dat hij leuk is. Want na 2 minuten die motor stunts wordt hij wat saai. Iedergeval zo'n film is wel al goed voor een project als hij wat kleiner wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 tss wat stom.. misschienligt het aan DivX..en hoe kan het dat ie bij 8-ball het wel doet.. misschien heeft 8-ball wel DivX en jullie niet ofzo :unsure: :blink: <_< Nee, ik heb geen DivX, hij deed het gewoon goed, ik had volgens mij wel eens DivX. Hier kan je DivX downloaden: http://www.divx.com/divx/?src=toptab_divx_...from_/index.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Ik vind het wel een grappig filmpje. Maar zoals Joriz ook al zei, na een paar minuten worden die stunts saai. Misschien moet je er iets tussen proppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 2 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Ik ga misschien nog een filmpje maken, met inderdaad meer dingen dan motorstunts enzo.. als iemand nog ideeën heeft ofzo mag ie ze gerust posten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Ik ga misschien nog een filmpje maken, met inderdaad meer dingen dan motorstunts enzo.. als iemand nog ideeën heeft ofzo mag ie ze gerust posten.. Muziek op de achtergrond! Hardcore! En ALTIJD cinematic camera aanzetten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 ik héb muziek op de achtergrond maar hardcore? dat zal er bij mij nóóit inkomen wat bedoel je met cinematic camera? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.