Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 ik héb muziek op de achtergrondmaar hardcore? dat zal er bij mij nóóit inkomen wat bedoel je met cinematic camera? Dat is de camera stand: Cinematic Camera.. Druk maar een paar keer op Home totdat je het ziet! Cinematic Camera is de mode dat je je auto uit verschillende hoeken van het beeld ziet, bijv van onderen, van boven, van opzij, of je ziet dat de camera stil staat en de auto voorbij komt sjeesen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode! Ow. Dan ben ik met iets anders in de war. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe je die stunt nou doet. Het stond erboven ook wel maar ik snap dr nix van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Xamber,May 3 2004, 09:23 PM] Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode! Ow. Dan ben ik met iets anders in de war. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe je die stunt nou doet. Het stond erboven ook wel maar ik snap dr nix van. Ik heb geen stunt gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Ik heb geen stunt gedaan.. Het is jouw filmpje toch ook niet. Ik heb het over die broodkorst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 gewoon beetje prutsen dan krijg je het vanzelf door.. naar achterleunen en opzij leunen en als je bijne uitgedraaid bent moet je naar voren leunen en zorgen dat je horizontaal land (op 2 wielen dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 gewoon beetje prutsen dan krijg je het vanzelf door.. naar achterleunen en opzij leunen en als je bijne uitgedraaid bent moet je naar voren leunen en zorgen dat je horizontaal land (op 2 wielen dus) mooie film Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2004 Lukt me niet om hem te bekijken. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 waarom doet het filmpje niet in windows media player? bij mij wel je moet mischieen je windows media player updaten je hebt toch versie 9.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Normaal gesproken pleur je van je motor af zodra je ondersteboven hangt... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Normaal gesproken pleur je van je motor af zodra je ondersteboven hangt... :blink: ja, vond ik ook al vreemd! Ik heb playstation! Mischien is pc anders! :unsure: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Maar je pleurt wel van de motor af als je ondersteboven hangt. Maar je hangt niet ondersteboven.... Je kijkt recht omhoog en dan draai je. EDIT: Zo ik heb hem ook ff gewijzigd :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Lol. Dubbelpost. Letterlijk! ? Vreemd! heb niks gedaan! haha, zal wel! :lol: heb hem geggehaald! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.