Jump to content

sponsoring


Mathmagic

Recommended Posts

<_<  :huh: die eerste screen is zeker fake hoor <_<

De eerste screen komt echt uit het spel en heb ik uiteraard niet aangepast.

Alleen heb ik een ARMAX code gebruikt om de missie te starten (is de snelste manier :-) ). En daarom heeft CJ Didier kleding aan.

ow

@brokentable, sorry van min reactie

ik wist niet dat jij ARMAX code gebruikte

maar goed nu on topic he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Godfather

    4

  • BrokenTable

    4

  • Mathmagic

    4

  • Dennizzzz

    3

Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat het het ''Clucking Bell'' logo is. Maar, ik denk dat R*ckstar dat zoiezo al nooit zou doen, want dan moeten ze hartstikke veel geld betalen en er is bijna niemand die het opvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie er ook geen BK in..... Denk dat BK wel blij zou zijn wanneer R* dat zou doen, free publicity!

De autofabrikanten waren er op tegen dat hun merken gebruikt zouden worden omdat ze niet wilden dat er met een getrashte auto van hun merk rond gereden zou worden!

Bewerkt: door sgt.ugly
Link to comment
Delen op andere websites

eerste d8 ik ook da et ni kon, maar toen ik effie aan het vergelijken was, viel me iets op: bij het doosje dat ryder vast heef, staat er blauw boven EN onder, op het CB-logo is er enkel blauw van ondere van de letters

hehe :)

Link to comment
Delen op andere websites

bij het doosje dat ryder vast heef, staat er blauw boven EN onder, op het CB-logo is er enkel blauw van ondere van de letters

en bij het BK-logo staat er blauw boven EN onder, net als op het doosje van de shot

Link to comment
Delen op andere websites

Laurenss, je bent hier blijkbaar nog niet zo lang en voortaan als je nog iets erbij moet zetten kan je beter even het Edit knopje gebruiken, dan kan je je bericht even bewerken en hou je hebt forum schoon.

Mooi gezegd he? :)

Is dit trouwens ook spam?

Anders: Sorry.

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

<_<  :huh: die eerste screen is zeker fake hoor <_<

De eerste screen komt echt uit het spel en heb ik uiteraard niet aangepast.

Alleen heb ik een ARMAX code gebruikt om de missie te starten (is de snelste manier :-) ). En daarom heeft CJ Didier kleding aan.

Ik ga nou even off-topic sorry daarvoor maar ik zou graag willen weten hoe een ARMAX eruit ziet... dus zou iemand daar een foto van willen plaatsen?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga nou even off-topic sorry daarvoor maar ik zou graag willen weten hoe een ARMAX eruit ziet... dus zou iemand daar een foto van willen plaatsen?

De ARMAX ziet er rond uit met een gaatje in het midden :-)

Het is gewoon een CD. Er is ook een uitvoering waar een USB stick bij zit, amar heeft feitelijk niets met de ARMAX te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga nou even off-topic sorry daarvoor maar ik zou graag willen weten hoe een ARMAX eruit ziet... dus zou iemand daar een foto van willen plaatsen?

De ARMAX ziet er rond uit met een gaatje in het midden :-)

Het is gewoon een CD. Er is ook een uitvoering waar een USB stick bij zit, amar heeft feitelijk niets met de ARMAX te maken.

Dus eigenlijk komt het neer op: je duwt die cd erin... en drukt de codes in...dan stop je gta sa erin??

Link to comment
Delen op andere websites

Dus eigenlijk komt het neer op: je duwt die cd erin... en drukt de codes in...dan stop je gta sa erin??

Ja, je start je PS2 op met de AEMAX CD in je drive. Dan krijg je een soort menu. Als je nu je spel-DVD erin stopt zoekt hij de codes die bij het spel horen en daar kun je eventueel nieuwe codes toevoegen. Je kunt dan codes selecteren die je wil en dan start je het spel op.

Of de ARMAX met de oude PS2 werkt weet ik niet, aangezien die schijnt te resetten als je de lade opent. Je kunt wel met een speciale sleutel je alde open krijgen heb ik gelezen, maar of dat werk weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...