nimesh.gta Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 hoi iedereen ik heb ff een vraagje: als ik drugsdealers tegenkom in gta san andreas dan zeggen ze wat en dan moet ik op positieve recatie/ negative reactie drukken MAAR: bij zowel positief als negatief zecht CJ: go away/find your own hood (of iets anders negatiefs ) dus lukt het mij niet om dan drugs te krijgen HOE KAN DAT Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Er zijn 4 drugsdealers. 2 ervan kom je regelmatig tegen in vijandige hoods. Het is niet mogelijk om drugs te kopen van deze gasten. Al antwoord je Positief; reactie zal negatief zijn. Wel is er een mod voor; De 'Get CJ high and drunk' mod. Deze kan je hier downloaden. Bewerkt: 25 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Jay; Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Het is simpelweg niet mogelijk om drugs te krijgen in het gehele spel. Bij zowel een 'ja' antwoord als een 'nee' antwoord zal CJ geen drugs kopen. Dit komt omdat de Grove street families fel tegen het kopen en verkopen van drugs zijn. Reageren
joppie Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Dit komt omdat de Grove street families fel tegen het kopen en verkopen van drugs zijn. Dat is dan raar want als ik soms homies meeneem springt er soms een uit bij een drugsdealer en je ziet ze op straat ook wel erbij staan en ze gaan er hun auto vooruit... dus ze doen het wel. Reageren
Teraku Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik weet niet wanneer of hoe of waarom, maar HEEL soms schijnt het toch te werken zonder die mod. Ik weet alleen niet hoe :/ Reageren
moechy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dit komt omdat de Grove street families fel tegen het kopen en verkopen van drugs zijn. Dat is dan raar want als ik soms homies meeneem springt er soms een uit bij een drugsdealer en je ziet ze op straat ook wel erbij staan en ze gaan er hun auto vooruit... dus ze doen het wel. Ja de homies doen het wel. Maar de leaders niet. Heb je de verhaallijn gespeeld daar zie je alles. Ik weet niet wanneer of hoe of waarom, maar HEEL soms schijnt het toch te werken zonder die mod. Ik weet alleen niet hoe :/ Nee dit is onmogelijk. Zonder mod lukt dit niet. Dus probeer a.u.b. niet te liegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.