diondinhio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Dan is alles gelijk verkocht, zelfs in zo'n klein dorp waar ik woon loopt GTA IV als een speer. Mensen in mijn dorp slapen zelfs voor de deuren van Dixons, dus je bent er helaas laat bij vrees ik. Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Dan is alles gelijk verkocht, zelfs in zo'n klein dorp waar ik woon loopt GTA IV als een speer. Mensen in mijn dorp slapen zelfs voor de deuren van Dixons, dus je bent er helaas laat bij vrees ik. Inderdaad hier in groningen ook liggen ze de nacht van te voren bij de MM, Nedgame, Dimension plus om nog de laatste exemplaren te kunnen bemachtigen van GTAIV die nog niet ge-pre-orderd zijn.. dus bereid je voor.. overlevingspakket: slaapzak,matje,kluisje voor je geld, iets om je mee te verdedigen tegen andere agressieve gta gamers, sportschoenen om snel naar de balie/schap te rennen, gepast geld om snel op de balie te gooien. En dan snel uit de voeten te maken om er voor te zorgen dat je game niet afgepakt wordt door een agressieve gamer . Succes! Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. De ''grote'' winkels kan je altijd proberen. Zoals Mediamarkt of Saturn Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Volgens mij zal die nog wel te koop zijn ik heb hem ook niet bestelt, kga gewoon dinsdag om 9 uur naar de winkel Reageren
Venzio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je kan hem nog wel reseveren dat ze er ééntje voor je houden dan heb je er al een je maakt niet heel veel kans omdat natuurlijk de meeste het al veel vroeger hebben gedaan Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Voor openings tijd sta ik voor de FRS met mn overlevings paket mn Shoulderpads zijn genoeg om alle anderen uit mn weg te beuken en als eerste GTA 4 te bemachtigen Reageren
loerelau Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heb net telefonisch nog een bestelling geplaatst bij Dynabyte. Zat wel goed qua voorraad! Heb er ooit gewerkt en weet hoe hun systeem werkt, dus dat zit denk ik wel goed.... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Als er uitverkocht dan komt er nieuwe explemaren dus je moet niet bezorgd. Reageren
mattetoet Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik heb gepreorderd bij gamemania, ben ik dan zeker dat ik hem heb ?? ik ga hem wel de dinsdag halen en niet op de nachtopening... Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Dan ben je de ''Lul'' gelukkig ga ik al een bundel kopen, mensen gaan natuurlijk voor de game ik ga voor de ps3 en de game. = bundel + ik heb gereseveerd dus ik ben veilig. Reageren
loerelau Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Dan ben je de ''Lul'' gelukkig ga ik al een bundel kopen, mensen gaan natuurlijk voor de game ik ga voor de ps3 en de game. = bundel + ik heb gereseveerd dus ik ben veilig. Beetje jammer dat de bundel de komende week nog niet uitkomt... ( Midden mei als ik het goed heb...) Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ook ik vrees dat je veel te laat bent Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik heb gepreorderd bij gamemania, ben ik dan zeker dat ik hem heb ?? ik ga hem wel de dinsdag halen en niet op de nachtopening... Een preorder betekend een reservering, dus dan heb je zekerheid ja. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Beetje jammer dat de bundel de komende week nog niet uitkomt... ( Midden mei als ik het goed heb...) Heb je een bron? Ik heb net met Game-mania gebeld en ik kan mijn bundel gewoon maandagnacht ophalen. Of dinsdagmorgen dan, die minuten zeg maar! Alle officiële bronnen vertellen mij dat ie 29 april uitkomt dus ik ben benieuwd naar jouw bronnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.